fredag 14 augusti 2020

Migränen blev helt borta med energimedicin!



Valentina har haft migränattacker hela sitt 35-åriga liv, och fått äta mycket smärtställande för att fungera. Men nu har hon sökt hjälp i Energimedicin med fantastiskt resultat.


Valentina berättar själv:

-Jag har haft migrän sedan jag var barn - så långt tillbaka som jag kan minnas. Jag har ”auramigrän” som påverkar synen, och i tillägg till smärtan blir jag extremt känslig för ljud och ljus. Jag får också kraftigt illamående så att jag kräks. 

Jag har haft migränattacker 3-7 gånger pr månad, som regel med en varaktighet på 2-3 dagar i rad, som så sakta avtar. De dagar jag vaknat med migrän är totalt förstörda, eftersom smärtan tar över allt. Styrkan på smärtan ligger på 4-5 och stiger till 10. (Skala 0-10, där noll är ingen smärta alls, och 10 är det värsta man kan tänka sig)                               

Förändring

Men en dag jag vaknade med migrän på morgonen så hade jag tur. Jag hade sedan innan inbokad en session med Isilia på förmiddagen. Vid sessionens start hade smärtan hunnit stiga till 5-6.

Isilia hittade en hel del negativa känslor och annat som satt fast i min kropp/ energifält. Ju mer vi tog bort desto lättare blev min huvudvärk, från skala 5-6 lyckades Isilia få smärtan ner till skala 0 på en halvtimme. Så jag behövde ingen smärtställande medicin den dagen!

Det här var första gången i mitt liv att jag inte har haft smärta flera dagar i sträck.

Effekten håller i sig

Det här var den 12 juni. Jag har inte haft migrän sedan dess, bortsett från en liten tillstymmelse en dag, men då bokade jag en session och fick löst upp några rester av negativa känslor mm. Nu är det snart slutet på augusti och jag är fortfarande migränfri.

Det är helt otroligt hur min smärta kunde bli helt nollställd. Jag vet inte hur jag ska tacka dig Isilia.

 ❤❤❤

(Valentina påpekar att de traditionella migrän-medicinerna eller botox som många använder för sin migrän är problematiska på sikt - både för att de är toxiska för kroppen, och för att de kan ge känslomässiga obalanser. Hon menar det är bättre att lösa upp de negativa känslorna som fastnat i kroppen, än att ta antidepressiva mediciner för att dölja de, för antidepressiva mediciner leder en in i en ond cirkel som det är svårt att komma ur.)

 ❤❤❤

Vibrationen av starka negativa känslor kan fastna i kroppen och strypa flödet av livsenergi, och detta skapar obehag, smärtor och med tiden sjukdom i den fysiska kroppen. Med Emotion Code kan man lösa upp negativa känslor, och med Body Code kan man lösa upp många andra negativa energier från kroppen, så att flödet av båda livsenergi och blod och lymfa kan börja flöda igen. 

Negativa känslor och andra energier känns tunga och har låg frekvens (Hawkins skala), och de verkar sammandragande på energikroppen. Energikroppen påverkar den fysiska kroppen och muskulaturen drar ihop sig lite så att flödet försämras, och är lätt att förstå att både tillförsel av näring och bortforsling av avfallsämnen då försämras. 

Många klienter känner faktiskt ett ökat flöde och lättnad med en gång de negativa energierna löses upp.

Flera och flera utvidgar sitt medvetande tillräckligt till att vilja prova energimedicin. Och energimedicin har visat sig att fungera mycket bra - ofta också där traditionell medicin inte kan hjälpa.


 Läs mera om energimedicin här



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...