söndag 27 juni 2021

Yvonne kan äntligen känna kärlek för sig själv!

Jag fick ett mail från en klient, som jag har fått lov att dela här.  Det är en solskenshistoria.

Hej,
jag vill gärna berätta lite om hur jag upplevt den sista tiden med online Live Event och personlig session med Isilia.
Jag tar det i ordning och börjar med live eventet:

I söndags var det fjärde gången som jag lyssnade på det inspelade live-eventet (Heart/brain coherence och clearing av 3 nedersta chakrorna) och kände direkt att det påverkad mig extra starkt den gången.
Efteråt drack jag vatten, gick och la mig och somnade på 1 sekund.
Sov 45 minuter, vaknade och kände att jag gjorde ett stort språng upp i frekvens.
Hamnade i ett mycket djupt tillstånd och ett glasklart medvetande i över en timme.
Det har tagit någrav dagar att landa och att integrera de nya energierna och det är ju fortfarande inte helt avslutat.

Du har ju ofta sagt att jag ska älska mig själv. Jo visst - jag har försökt - men hur gör man?
Men nu kan jag för första gången känna en otrolig kärlek och jag fick också till mig hur jag kan älska mig själv och kunna känna den kärleken.
Det är så otroligt starkt - jag får tårar i ögonen när jag skriver det här.
Jag är faktiskt lite förvånad över hur starkt live eventet och inspelningen har påverkat mig - även om det kändes bra redan första gången. Jag ser fram emot nästa live event!

Tisdagen när jag hade session för dig var en mycket märklig dag.
Jag vaknade och var totalt ur balans och fick inte heller till någon jordning. Det kändes som om jag var ansatt av något och jag hade inte heller tid att meditera. Ja och så vet du ju att när jag ringde dig tog det 7 minuter att komma fram.

Det blev väldigt jobbigt när jag insåg vilket förfärligt liv jag har haft. Jag "valde"ensamheten, men det var ju bara för att skydda mig själv. Jag känner mig verkligen så ledsen över att jag är så ensam och inte har en enda vän. Att få veta om de sabotörprogrammen jag hade i mitt undermedvetna var också jobbigt. Tror aldrig jag gråtit så mycket någonsin förut efter den sessionen.
Men det var i alla fall bara én jobbig dag - nu mår jag väldigt bra igen!

Jag är så glad för att jag bor så fint här ute i skogen och för att jag nu varje dag kan gå ner till sjön och bada - underbart!
Jag är så otroligt tacksam för all hjälp som jag har fått ifrån dig!


kram och tack för att du finns
Yvonne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...