fredag 24 april 2020

Nya Body Code imponerar


Terapimetoden ”Nya Body Code” imponerar  både mig och mina klienter.
Här är ett axplock från de två senaste veckorna:



Nu har jag jobbat med Emotion Code och Body Code på heltid sedan 2014, men efter att jag utbildade mig i den nya uppdaterade versionen av Emotion Code / Body Code kartan får jag 10 gånger bättre resultat än innan. Här är några exempel: 


-Kvinna som inte kunde sova på natten, har efter en session sovit gott.

-En pojke som inte tyckte om skolan skolkar inte mera.

-Vuxen kvinna med smärta i ett knä (5 på skalan 0-10 där 10 är värst), blev smärtfri efter en session.

-Kvinna med smärta i ryggen (6) blev smärtfri på en session.

-Obehag och uppblåst känsla som inte försvann efter operation, blev mycket bättre efter en session.

-Kvinna stel och ont i hela kroppen, obehaget försvann nästan helt efter en session

-Svampinfektion i underlivet blev bättre efter en session

-En kvinna fick löst upp en del av hjärtväggen och kände sig strax gladare och lättare

-12 år gammal pojke är som förvandlad, beter sig vänligt mot sin mor istället för att skrika till henne


vill du veta mer? https://www.isilia.com/

Om du har lust att försöka en session kan du gå hit: https://www.timecenter.se/isilia


Jag gläder mig till att prata med dig och se vad vad jag kan göra för dig. 





Obs. Jag jobbar inte på sjukdomar, jag löser upp underliggande orsaker på energiplan som hindrar energiflöde, och då kan ofta kroppen hela och reparera sig själv. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...