måndag 1 februari 2021

Emilie 6 år blev av med raseriutbrott och livslångt tarmproblem.

 


Lilla Emilie fick 4 sessioner med Emotion Code och Body Code (på distans). Vi löste upp mycket känslor, bland annat var det mycket bitterhet och agg som hon hade plockat upp från vuxna. Vi fann också en del toxicitet, och mycket negativ mental energi. Och i tjocktarmen och magsäcken var det också mycket negativa känslor, där mycket av det var från andra människor. Det här var  2 år sedan.

Mor skriver:

-Jag minns att Emilie (4 år) ganska ofta skrek i raseriutbrott så hon var helt okontaktbar. Hon är mycket lugnare nu, jag hade nästan glömt bort utbrotten tills du påminde mig.😊

Emilie har också haft tarmproblem helt sedan hon började äta riktig mat, och det blev värre med åldern. Hon hade så hård mage att det packades på i tarmen. Hon fick raseriutbrott, och hon blev också rädd för att gå på toaletten. 

Det blev lite bättre av att ge mycket vätska och bra mat, men det gick 3-4 dagar emellan varje gång hon hade avföring och vi fick använda olika medel för att hålla det igång.

Den stora förändringen kom ett tag efter sessionerna med Isilia. Hon började ha avföring 1-2 gånger per dag, och det var inget svårt för henne att få ut. Hennes avföring har nu normal konsistens och lukt, och hon är inte alls rädd längre för att gå på toaletten.

Det är är en enorm lättnad för mig som mamma, men mest av allt för Emilie själv.



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...