onsdag 13 november 2019

Ångesten, nervösiteten och klumpen i magen är borta, jag känner mig fri!




Av och till är det inte så mycket som skall till för att få det bättre. Tildas historia är ett exempel på det. Hon hade haft stora nervösa problem i ca 4 år, som började efter en händelse då hon åt hos vänner och blev dålig i magen och kräktes. Hon tyckte det var mycket pinsamt och efteråt hade hon inte lust att åka någonstans, för hon var rädd det skulle hända igen, och rädslan bara växte sig större och större. Hon kände inget obehag hemma, men när hon skulle ut kände hon alltid en klump av oro och smärta i magen. Det här gjorde att hon blev väldigt begränsad, nästan fångad i sitt eget hem. Hon hade också fått veta att hon inte tålde gluten.


Skeptisk
Tilda var skeptisk till energimedicin (Emotion Code & Body Code), men hon kände att hon hade inget val, så hon bokade en 30 minuters session. I den här första sessionen löste vi upp vibrationen av några negativa känslor, mest förtvivlan och bitterhet. Hon fick rådet att ta glutenenzym för säkerhets skuld när hon åt ute.

Jätteskilnad efter en halvtimme
En vecka senare berättade hon att hon kände jättestor skillnad, hon hade knappt någon klump i magen längre.  Vi löste upp mer känslor och några psykiska trauman, samt negativ mental energi, och vi löste också upp hennes ”heart wall” (negativa känslor runt hjärtat) och hon kände sig märkbart lättad. 

Tilda berättar själv: 
-Jag var skeptisk, men min mamma och min pappa har haft sessioner hos Isilia, och sa det hade hjälpt dom. Jag har själv testat väldigt mycket för min ångest i magen, men hittills hade ingenting hjälpt. Så därför ansåg jag att det var värt ett försök, och det är verkligen ingenting jag ångrat.
Jag hade brukat ha en klump i magen konstant under hela dagarna, enda tiden på dygnet jag inte hade ont/en klump i magen var när jag visste att jag skulle vara hemma de kommande 24 timmarna. Vid hastiga ljud eller nya besked eller förändringar blev klumpen ännu värre, och mina tankar började spinna och förvärrade det hela ännu mera.

Inför den första sessionen så var jag väldigt nervös, men Isilia är väldigt enkel att både förstå och prata med, man behöver inte öppna upp sig så det blir inga psykiskt jobbiga samtal, vilket är väldigt skönt.

Efter den första sessionen kände jag mig väldigt lättad och nu efteråt har min mage varit som om den aldrig haft problem alls. Jag har upplevt likadana situationer som förr gav mig en stor klump i magen, men nu ger de samma situationerna mig inga problem alls. Jag inser hur mycket detta verkligen hjälpt mig.

Jag är väldigt glad att jag gav detta en chans, för bara efter en vecka har jag fått stora resultat och jag har redan slutat isolera mig som jag gjorde förut.
Nu efter min andra session är jag säker på att allt bara kommer bli bättre och bättre.

Tilda.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...