fredag 25 oktober 2019

Jag vill vara fri och glad och känna lätthet!



-Jag satt fast i mitt liv, på alla områden: jobb, familj, vänner... Jag förstod att jag behövde göra en omprogrammering i mig själv för att få till en förändring i mitt liv!


Susanna tycker hon har fått ett nytt liv efter diverse behandlingar. 

Här hennes egen berättelse om vad som hänt i hennes liv senaste månaderna:

Utbränd  
När jag först kom i kontakt med Isilia kändes det som att jag satt fast på alla områden i mitt liv: jobb, familj, vänner... Jag förstod att jag behövde göra något för att förändra mig själv, så att jag kunde få till en förändring i min verklighet. 

Några år tidigare hade jag blivit utbränd, och trots ihärdiga försök att ta hand om mig själv och hitta tillbaka till en balanserad tillvaro, kändes det som att jag befann mig i kvicksand. Vad jag än gjorde för att komma ur den, tycktes jag bara sjunka djupare och djupare. 

Jag jobbade på kundtjänst, en position som jag egentligen var överkvalificerad för, på ett företag som jag pendlar till (tre timmars resväg dagligen). Jag hade en bristfällig kommunikation med kollegor och närmsta chef, jag hade ingen energi till relationer eller till att vara social, så jag isolerade jag mig mycket och var otillgänglig för familj och vänner.

Naturligtvis hade jag inte heller varken energi eller självkänsla till att söka ett nytt jobb som bättre passade mina kompetenser. Allt detta skapade frustration och jag kände mig extremt ensam.
Detta var för åtta månader sen. 

Sen dess har jag genomgått sessioner med Isilia för heartwall removal, emotion code/body code, T3, förlåtelseprocesser, och tre omgångar av 21 dagars healingen. Detta djupa inre arbete har transformerat min verklighet radikalt. Tack vare att jag befinner mig på samma arbetsplats som då, vet jag med 100% säkerhet att det är behandlingarna med Isilia som har gett upphov till dessa positiva förändingar. Jag är förundrad över att djup transformation kan ske på så kort tid!

Om jag ska sammanfatta vad jag har fått ut av behandlingarna så är det: lätthet och glädje. 

Det känns som att jag har genomgått en massiv viktnedgång - men i det här fallet är det ju känslomässig, snarare än fysisk, viktnedgång vi pratar om. Det känns lättare i kroppen och jag har fortfarande energi kvar på kvällen när jag kommer hem från jobbet, trots att jag fortfarande pendlar tre timmar om dagen. 

Ångesten försvann, blev headhuntad
Det är lättare för mig att fatta beslut nu än tidigare. Jag attraherar ärenden som är lättare att hantera, och kunder som är samarbetsvilliga. Därtill kommer idéer till mig lättare, och kollegor söker upp mig för att äta lunch tillsammans eller för att dubbelkolla teknisk information som de är osäkra på. Kommunikationen med min närmsta chef har förbättrats väsentligt, och nyligen blev jag "head huntad" av vår HR-manager för en tjänst jag inte ens hade haft tanken på att söka. I största allmänhet har personer i min omgivning reagerat mycket positivt på dessa förändringar som jag ger uttryck för - både personer som jag känner sedan tidigare, och personer som kommit in i mitt liv de senaste månaderna. 

Självkänsla, gemenskap
Min självkänsla är bättre än någonsin tidigare. Detta märker jag på att jag spontant har fått en bättre hållning och tydligare kroppsspråk; jag har blivit bättre på att uttrycka mina behov och föreslå lösningar som gynnar både mig själv och andra; samt att jag har blivit medveten om vad jag kan tillföra i en grupp, därför känner jag mig bekväm i att komma med förslag (både på jobbet och i andra sammanhang). Detta har lett till att andra lyssnar på vad jag har att säga och respekterar mina åsikter, även om de inte nödvändigtvis håller med om det jag säger. Tidigare skulle jag bara ha svalt mina idéer och varit tyst.

Familjen och Gud
Den förbättrade självkänslan har också gjort att jag känner mer närhet med min familj. Jag har kunnat förlåta samtliga familjemedlemmar, mig själv inkluderad, och läka sår från det förflutna som dränerade mitt system på energi. Det dök också upp sår jag själv inte visste om. I tillägg känner jag mig mer connectad och har fått en personlig relation till den gudomliga energin/källan, vilket jag länge hade längtat efter men inte vetat hur jag skulle få till. 

Och glädjen... ja den har ju varit där hela tiden, under all tyngd, och ivrigt väntat på att få komma till tals - som ett frö som väntat på vår för att börja växa och blomma i all sin prakt.

Livet är numera en trygg plats för mig. Sannolikt kommer fler positiva förändringar, jag väntar förväntningsfullt på att de skall manifestera sig. 

Stort TACK till dig Isilia som har gjort - och fortsätter att göra - detta möjligt med din mångfacetterade kompetens, din orubbliga tro på healingens kraft, och ditt tålamod! I dig har jag funnit en terapeut, en andlig rådgivare, en spirituell lärare, och en kontinuerlig källa till inspiration och visdom.

Susanna, 35 år



Det finns många fina och kompetenta människor med många förmågor, som känner sig frustrerade för att de sitter fast och får inte till att blomma ut i sin fulla potential. Lyckligtvis finns det lösningar, och ofta skall det inte så mycket till för att komma loss.

Det kan finnas viktiga detaljer i egen hållning som man själv har översett, som får stora konsekvenser om man får hjälp till att upptäcka de och göra en justering.
Vi har alla ärvda omedvetna ”program” som definierar oss och våra tankar, känslor och hållningar, några av dem är mindre bra och kan begränsa oss ganska kraftigt.

När man inser att man själv har dragit till sig och skapt allt i sitt liv, och slutar att hålla andra ansvariga, då har man gjort ett stort framsteg. Det är en stor lättnad bara i acceptansen att man inte behöver förändra på allt som är känns otillfredsställande ens yttre liv; man kan bara göra några justeringar i sitt eget inre, och som resultat kommer verkligheten förändra sig automatiskt.

Isilia 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...