söndag 15 september 2019

Til deg som har søkt indre glede og frihet i mange år

I sin barndom, som var full av negative opplevelser, stengte Thea hjertet sitt. Hun kom til meg med blant annet vondt i magen og smerter i kroppen, men hun var moden for forandring, så ting hendte veldig fort for henne


Thea forteller selv:                                                                    (Du kan läsa artikeln på svenska här)



Den ekte livsgleden 

-Jeg hadde lenge lengtet etter den der ekte livsgleden, og prøvd å få kontakt med meg selv og mitt eget hjerte . Jeg følte meg som i ett vakum, og det var umulig for meg å skape en nær relasjon til et annet menneske.  En traumatisk barndom og ungdom hadde skadet tilliten min.
Egne healingbehandlinger ga ikke det resultatet jeg ønsket, og heller ikke de andre terapeutenes behandlinger som jeg prøvde. 

Men nå var jeg klar for å komme videre, og en dag fant jeg Isilias behandlinger på nettet. Det jeg leste på webbsiden traff meg i hjertet, så jeg boket en tid med det samme. 

Enorm forskjell! 

I første sesjonen fikk jeg løst opp en del av min Heart Wall. Og allerede etter første sesjonen kjente jeg forskjell - enormt stor forskjell! Jeg følte en ny forbindelse til mitt indre, og jeg smilte og lo med hjertet mer enn før, og jeg ble også mer spontan. Såpass at familien min og vennene mine reagerte på forandringen. Jeg ble ikke irritert lenger heller. Og så følte jeg hvordan stemmen min forandret seg og  jeg kunne puste dypere. Før pustet jeg veldig grunnt og overfladisk, spesiellt når jeg var stresset. 
I neste sesjon fikk jeg løst opp resten av hjerteveggen min, og da fikk jeg oppleve en enorm følelse av frihet og lykke inni meg!

Tilgi mamma og min eks.

Isilia så at jeg trengte hjelp med å slippe en del nag som jeg bar på. Jeg valgte å få hjelp med å tilgi mamma først, og : "wow!" sier jeg bare! Gjett om jeg ble overrasket dagen etter sesjonen når jeg møtte mamma og alt var annerledes! Alt føltes så bra med ett, og siden har all kontakt vært enkel og ekte med latter og letthet. Sånn har vi aldri hatt det før. En helt enorm forandring!

Hjertet mitt er fyllt av takknemlighet. Nag og bitterhet, til meg selv og min eks, har hatt utrolig stor negativ påvirkning på livet mitt og på hvordan jeg har følt meg. Dette har til og med skadet den fysiske helsen min. Men i neste sesjon fikk jeg hjelp sånn att alt dette løste seg opp og forsvant.

Slippe inn andre mennesker

Jeg har nettop flyttet med den yngste sønnen min til en annen by, og nå hendte helt fantastiske ting i og rundt meg! Selv om mennesker har opplevd meg som åpen og glad, så har jeg alltid hatt en indre motstand og vært en mester på å holde andre litt på avstand. Men nå er dette helt bortblåst, jeg kan ta inn andre mennesker så enkelt og lett at jeg selv er sjokkert. 

Jeg planlegger flere sesjoner med Isilia for å få hjelp med mer tilgivelse, for jeg føler at jeg har mer nag  jeg gjerne vil slippe. Men forskjellen mellom da jeg først kom i kontakt med Isilia og nå, er kjempestor, og jeg er evig takknemlig for det.  
Hittil har jeg bare støtt på en situasjon der jeg har reagert på min "gamle måte", men jeg tviler ikke på at dette også går an å få omprogrammert og helbredet.  

Føler meg fri og lettet og mer selvbevisst 

Det er en stor wow-opplevelse å få være i kontakt med meg selv og andre mennesker, istedet for å oppholde meg bak de murene og fasadene som jeg hadde bygget omkring meg gjennom livet. Jeg føler meg nå fri og ubeskrivelig lettet.

Jeg har oppdaget så mange ting om meg selv etter at jeg begynte healingreisen med Isilia, ting som jeg ikke visste fantes og som jeg derfor ikke hadde noen kontakt med. 

Jeg har en anelse om at mange av oss bærer på mye som ville være bra å få helbredet, for at vi skal kunne føle kjærlighet og glede og bli vårt fulle potensial. Så jeg anbefaler alle å gjøre en sånn "gjennomgang av energisystemet" som jeg har gjort. 

Jeg ser også at det er kjempestor forskjell i effekten av ulike alternative behandlingsformer. Etter å ha letet og forsøkt ulike healingmetoder og alternative behandlinger i 4 år, kan jeg si at Isilias behandingsform er den som har gitt best resultat, den virket så bra og så fort at jag er helt forbløffet.

Med evig takknemlighet
vennlig hilsen Thea



Mer info : www.isilia.com  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...