söndag 15 september 2019

Till dig som letat i många år efter inre glädje och frihet

Efter en barndom full av negativa upplevelser stängde Thea sitt hjärta. Hon kom till mig med ont i magen och mycket smärtor i kroppen, men hon var mogen för förändring, så saker hände mycket snabbt. 

Thea berättar själv:                                              (du kan lese artikkelen på Norsk her)



Den där äkta livsglädjen

-Jag har länge längtat efter den där äkta livsglädjen och försökt komma närmare mitt hjärta och mig själv. Jag kände mig som i ett vakuum, omöjligt att skapa en nära relation till andra människor. Orsaken var traumatiska händelser i det förflutna som skadat min tillit.
Egna healingbehandlingar gav inte det resultatet jag önskade, ej heller alla de andra terapeuternas behandlingar som jag försökte.

Men nu var min kropp och själ redo att läkas och en dag hittade jag Isilias behandlingar på nätet. Det jag läste på webbsidan kändes klockrent så jag bokade tid. 

Enorm skillnad! 

I första sessionen fick jag löst upp en del av min Heart Wall. Redan efter första sessionen så kände jag skillnad - enorm skillnad!
Jag kände en ny koppling till mitt inre, och jag log och skrattade med hjärtat - mer än innan. Jag blev direkt mer spontan, till och med min familj och vänner reagerade på min förändring. Jag blev inte irriterad längre. Jag kände hur min röst ändrades och hur jag kunde andas mer på djupet. Innan andades jag ytligt, speciellt när jag blev stressad. 

I nästa session blev jag av med resten av min heart wall, det blev en enorm känsla av frihet och lycka inom mig!

Förlåta min mamma och mitt ex

Isilia såg att jag behövde hjälp att bli av med agg  som jag bar på. Jag valde att få hjälp med att förlåta min mamma först, och wow ! säger jag bara. Döm av min häpnad när jag dagen efter sessionen hade ett möte med min mor och allt var annorlunda! Allt kändes så bra, och sedan dess har all kontakt varit lätt och äkta med skratt och lätthet, så som vi  aldrig haft det innan. En helt enorm skillnad!

Jag är så tacksam från botten av mitt hjärta. 
Agg och bitterhet till mig själv och mitt ex har haft otrolig stor negativ påverkan på mitt liv och mående. Det har även skadat min fysiska hälsa. Så i nästa sessionen löstes allt detta upp. 

Släppa in andra människor 

Jag har precis flyttat med min yngsta son till en annan stad, och nu hände helt fantastiska saker i och runtom mig!  Trots att människor upplevt mig som öppen och glad, så har jag alltid haft ett inre motstånd och varit en mästare på att hålla andra lite på avstånd. Men nu var detta helt bortblåst och jag kunde ta in andra så enkelt och lätt att jag själv blev chockad.

Jag planlägger fler sessioner med isilia i förlåtelsens tecken, för jag känner att jag har lite mera agg som jag gärna vill släppa. Men skillnaden mellan då jag först kom i kontakt med isilia, och nu, är en jättestor, och jag är evigt tacksam. 
Hittils har jag bara stött på en situation där jag reagerat på mitt gamla sätt. Men jag betvivlar inte att detta också går att omprogrammera och läka. 

Befriad och lättad och mer självmedveten

Det är en stor WOW-upplevelse att få komma i kontakt med mig själv och andra, istället för att vara bakom alla de murar och fasader som jag byggt igenom livet. Jag känner mig nu så befriad och lättad!

Jag har upptäckt så många saker i mig själv efter att jag påbörjade Isilias behandlingar. Saker som jag inte ens visste fanns, och som jag därför inte hade någon kontakt med.
Jag anar nu att vi alla troligen bär på mycket som behöver läkas, innan vi kan känna kärlek och glädje och bli vår fulla potential. Så jag rekommenderar alla en sådan här ”genomgång” av energisystemet som jag gjort.

Jag ser nu att det är mils avstånd mellan olika alternativa behandlingsformer. Efter 4 år med letande inom spirituell healing och alternativ behandling kan jag säga att Isilias behandlingsform är den som gett best resultat, och det så snabbt att det är hissnande.

Med evig tacksamhet 
Vänliga hälsningar Thea 




Mer info : www.isilia.com  














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...