lördag 31 augusti 2019

Från depression och självmordstankar till frihetskänsla och spirande glädje


Många kvinnor har farit illa då de igenom livet har dragit till sig negativa människor och händelser, och sjunkit så mycket i självkänsla och vibration att de hamnat i extremt missmod och depression. 

Men Ingegerds historia visar att det finns en väg ut.





Ingegerd berättar:

-Min man hade alkoholproblem och kunde bli mycket arg, han var dominant, svartsjuk och kritiserande och tryckte ner mig konstant. Jag fick depression och ångest och hade svåra sömnproblem i många år, sista åren har det varit det extremt illa. En läkare sa jag hade så mycket stress i min kropp att den inte orkade producera eget melatonin. (sömn-hormon)

Jag har också många andra negativa traumatiska händelser i bagaget, bland annat sexuella övergrepp i tonåren. Jag har haft så mycket negativa tankar om mig själv, även självmords- tankar och självmordsförsök.

När jag började hos Isilia hade jag lämnat min man och fått hjälp av Kvinnojouren att finna en bostad.


Heart wall

Isilia började med att lösa upp massvis med negativa känslor som satt sig i min kropp, och löste också upp min ”heart wall” (negativa känslor runt hjärtat) med Emotion Code behandling. Jag hade behövt skydd och hade omedvetet byggt en mycket tjock mur runt om mitt hjärta för att försöka skydda det.
Under en fantastisk session kände jag något som lyftes i från baksidan på mitt hjärta. Förut hade jag ett tryck över hjärtat. Men nu känns mitt hjärta så lätt och luftigt och jag kan nu också känna mitt hjärta slå.

Isilia löste upp flera så kallade vilja-att-dö-energier som störde mitt centrala nervsystem, och hon löste upp en negativ energiförbindelse mellan mig och min man som hade tillåtet han att ta över min energi. Nu känner jag mitt solar plexus starkt.


Förlåtelse

Jag fick även hjälp att förlåta min ex-man och många andra. Efter dessa förlåtelse-processer försvann tankarna som hade plågat mig, jag förstår inte hur jag skall förklara detta, men innan när jag tänkte på de negativa händelserna och de personerna som skadat mig, så kände jag mig nedstämd, förvirrad, sårad och arg, men nu har dessa tankar försvunnit och det känns lättare.


Chakrabalansering, omprogrammering och 21 dagars Healing

I en session fick jag chakrabalansering, och numera kan jag känna mina chakror, det är fantastiskt! Har börjat få mer kontakt med mig själv och min kropp och även mitt energi system.

Jag har gjort en T3-behandling och programmerat om några negativa program som jag hade i mitt undermedvetande, det handlade om att acceptera och tycka om mig själv.

Sen var jag också med på 21 dagars Healingen och lärde om hur jag kan höja min frekvens. Det var en underbar upplevelse. Ja, det kom upp mycket negativt som jag stoppat in, men jag upplevde också skratt och fnitter.


Mitt tillstånd nu

Nu sover jag bra utan sömnmedel, jag har mycket mindre ångest, jag har blivit mer initiativrik och jag tänker bättre och klarare. Jag har kommit ner i varv, och jag mår bättre.
Förut hoppade mina tankar mycket, ofta bakåt i tiden och malde på negativa händelser. Jag orkar vara mer i nuet nu. 
Jag gör Islias och Fredriks meditationer och känner ett inre lugn. 


Positiv förändring

Förut kändes allting hopplöst och mörkt, men nu har jag ett bättre liv, mitt hjärta känns öppet och lätt, jag går på positiva aktiviteter och har lärt känna nya människor. Livet ser ljusare ut och jag är gladare och lättare i sinnet. Ja till och med kroppen känns lättare. Har fått bättre andning också. Fortfarande lite problem men helt klart bättre. Jag har några problem kvar men jag känner att jag blivit starkare och vågar nu möta dom på ett bra sätt. Jag känner nytt hopp om att bli stabilt bättre i framtiden. 


Relationen till min dotter

-Du hjälpte mig att skapa en hjärta-till-hjärta förbindelse mellan mig och min yngsta dotter. Innan har relationen varit väldigt jobbig. Men nu när jag träffade henne kände jag en så stor, varm och underbar kärlek ifrån henne. Det var väldigt fint!

Hälsningar Ingegerd




Det är fantastiskt att få vara med människor på en sådan resa mot mer frihet och lycka. Det är faktiskt sant att vi själva skapar vår egen verklighet. Även allt det negativa, men vi gör det omedvetet. När vi erkänner detta kommer vi ur offermentaliteten och kan ta tillbaka vår egen kraft.

Alla har vi program i vårt undermedvetande, de skapar allt det som händer i våra liv. Programmen härstammar från föräldrar och upplevelser tidigt i livet. Några program är positiva och andra negativa. Lyckligtvis går det att lösa upp negativ energi som sitter i kroppen, och med lite hjälp kan vi programmera om oss själva precis som man gör med en dator.

Förlåtelse är en av de viktigaste ingredienserna på vägen till lycka, läs mera om det här: 

Isilia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...