måndag 10 juni 2019

Bär du på agg?


Intressant nog kan det hända du gör det utan att veta om det, gammal bitterhet kan gömma sig i undermedvetandet och ligger  då där och pyr (ulmer) och producerar negativa känslor i många år.

Säkraste sättet att förlora glädjen är att bara på agg (nag). Det är sant det man säger: agg är tungt att bära på, det har en väldigt låg vibration som binder en fast i låga frekvenser och hindrar känslan av glädje, frihet och lätthet. 



Behöver du hjälp att förlåta?

Bestäm dig för att förlåta alt och alla, släpp ifrån dig allt agg och se vad som händer. Du får då chansen att bli av med av den tunga energin som håller dig fast i bitterhet, och glädjen kan börja spira i dig igen.

Om du vill förlåta, men inte klarar eller vet hur, så kan du få hjälp. 

En kvinnlig klient fick hjälp med förlåtelser och upplevde till sin överraskning att hon blev lättare i sinnet och kunde se ljusare på livet.

Hon skriver:

-Isilia hjälpte mig igenom en process  där jag kunde förlåta mina föräldrar och syskon.
Jag var inte ens medveten om, att jag burit agg mot min syster, och jag trodde att jag förlåtit mina föräldrar, men Isilia fann att jag hade bara så vitt påbörjat förlåtelseprocessen.

Under alla sessionerna upplevde jag att mina förlåtelseobjekt liksom  upplöstes,  de försvann bara i tomma intet och det blev en känsla av frihet.  

Jag fick också hjälp att förlåta mig själv,  och det var den svåraste för mig! Kanske inte så konstigt, eftersom att älska sig själv kan vara mycket svårt.

Jag  fick även hjälp att förlåta min vuxna son som för tiden inte vill ha kontakt med mig, och det upplevde jag  som det allra starkaste. Jag ville inte riktigt släppa honom, och jag mådde dagligen illa av alla negativa  tankar samt känslor av bl.a. sorg och skuld kopplat till vår relation. Men efter förlåtelses sessionen  har jag knappt tänkt på honom. Jag kände efteråt att jag accepterade situationen som den är just nu.

Jag fick hjälp att släppa totalt all agg till alla i min  familj, och jag  blev förvånad över att det var så enkelt.  Isilia gjorde ett bra jobb och jag hängde på. Jag känner mig lättare och har stunder med intens  känsla av glädje och kärlek.
Jag kan verkligen rekommendera Isilias förlåtelseprocess. Vacker är den också!



Boka en halvtimmes skype/telefon-session hos Isilia, så får du hjälp till att förlåta.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...