torsdag 9 maj 2019

21 DAGARS HEALINGEN - ÄKTA SPIRITUELLT UPPVAKNANDE

Jag är så ödmjukt tacksam, för att få vara värd för denna spirituella utbildning och inre frigörings och uppvaknande process.


Mitt eget liv har vänt och blivit bättre och bättre för varje år efter vi startade med denna kursen 2014. Det är kunskapen om Sanningen som har gett och ger mig ständigt ökande frekvens, ökande välmående och känsla av frid och glädje, samt en djupare känsla av enhet med Källan än jag någonsin kunde ana var möjligt. 

Lösningen på ALLA problem som människor har, är faktiskt att höja frekvensen. 


Man förstår detta när man studerar Hawkins' frekvensskala. Allt som är negativt och allt som förbrukar liv istället för att ge liv, samt alla de negativa känslorna finns under 200 på denna skala. Och allt som vi önskar oss finns över 200. Det som människor önskar sig allra mest finns i övre delar av skalan: kärlek, frid och glädje. För att få tillgång till detta behöver vi höja vår frekvens, för: 


SÅ SOM VI ÄR, SÅDANT DRAR VI TILL OSS. 


Ju längre upp vi stiger i frekvens ju mer positiva energier har vi tillgång till, och ju mer glädjerik och fridfull blir vår upplevelse av livet.
Det är fullt möjligt att komma till nivån av kärleksfrekvens (500) i detta liv om du verkligen vill.
När man vet hur man skall göra är det egentligen ganska enkelt att stiga i frekvens. Vi får enorm hjälp igenom att ställa oss in på 21 dagars Healingens högfrekventa attraktorfält. 


Det är detta du lär dig och får hjälp till och träning i på 21 dagars Healing kursen. 


Gå hit för att se när nästa 21 dagars Healing börjar:  https://www.21dagarshealing.com/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...