måndag 21 augusti 2017

Vad deltagarna på 21 dagars Healingen maj-juni 2017 skriver


Vår erfarenheten är att alla som är med på 21 dagars Healingen för frekvenshöjning får en ökning i sin frekvens. Dvs, alla som varit med sedan juli 2014 har stigit i frekvens. 

Dr. Hawkins frekvensskala förklarar varför det är bra att ha hög frekvens. Skalan går från 0 till 1000, och är skapad på basis av många blindstudier med muskeltestning gjorda av många forskarteam. Bland annat blev alla känslorna placerade på skalan.  Läs mera om Dr. Hawkins och skalan här.




Här är några återkopplingar från de som var med i maj-juni 2017: 


-Tack för dina fina mejl. Jag pendlar från lycka och inre frid till alla möjliga jobbiga känslor. Det är så spännande detta och jag är så tacksam över det du gör och att jag får vara en del av detta 


 -Tack för healingen. Jag fick en sån energi de första dagarna, tog tag i saker och röjde. Sen har det varit intensivt, saker som kommer till ytan på löpande band... jag fick befrielse från en 13 år gammal sorg/förlorad lust för trädgårdsodling, plötsligt såg jag situationen som hindrat mig att glädjas åt odling och nu odlar jag med glädje. Underbart! 


-Tack för din healing och för den ljuva musik du tipsat om. -Mycket händer och öppnar sig inom mig. Känner en stark kontakt med Källan och har stunder av mycket höga och sköna känslor och tillstånd.


 -Jag upplever att jag får en hel del energi och har inte känt behov av kaffe som jag brukar ha. Den här energin är väldigt efterlängtad då jag normalt sätt är ständigt trött. 


 -Igår när jag jobbade i trädgården kände jag sådan lyckokänsla och glädje, kände mig buren. Den varma jorden under mina fötter, den ljumma vinden, den frodiga grönskan och fåglarnas sång. Då kom det en skimrande blå och grön slända som jag aldrig sett förut där jag bor 


-Jag känner väldigt tydligt av energierna när jag mediterar. 


 -Numera mår jag bättre vid healingen och jag kan slappna av, jag brukar be att få skicka över mina känslor av dåligt mående till Källan och ber om. Den obehagliga känslan brukar försvinna efter någon minut och det känns härligt. 


 -Det känns som denna gången med 21 dagars healingen verkligen var en break through för mig. Ser så tydligt nu hur egot fungerar i mig och när det aktiveras. Så tacksam! 



-Tack för 21-dagarshealingen. Efter den rabatterade Body Code sessionen den 5 juni blev allt så mycket lättare när jag inte hade en säck med rädslor att bära omkring på. Det tog några dagar att komma i balans och den sista dagen hade min rädsla försvunnit och jag kände tillfredshet med mig själv. 


-Nu efter 21-dagars Healingen och Body Code sessionen känns det som om jag inte längre tänker att någon skall förlåtas utan att alla redan är förlåtna (inkl. mig själv)… 


-En mycket fin process i Ljus och Kärlek! Jag är så nöjd och tacksam för min nya tillvaro, å det kan ingen begripa! Jag går och nynnar på… ”Du, jag och världen…vi har förändrat oss….” som om jag vore förälskad i mig själv, allt och alla. Jag känner hur det riktigt sprakar i kroppen till vitalitet. Tack Källan, och Tack dig Isilia!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...