lördag 29 juli 2017

Saras hälsa, självvärde, familjefrid och äktenskap är räddat!



Det visade sig att det fanns hopp, trots stress, sömnsvårigheter, överkänslighet och relationsproblem

Sara sökte hjälp pga en inre stress som hindrade henne i att slappna av och sova gått om natten. Hon var extremt känslig för andras energier och tålde inte stress alls, hon var ofta sjuk och tarmarna hade fungerat dåligt hela livet. 
Sara hade också stora problem med relationer. Hon blev retad helt från hon var liten, och på gymnasiet tvingades hon sluta pga några tjejer som mobbade henne. Nu som vuxen hamnade hon hela tiden konflikter med väninnor,  och relationen till svärfamiljen var så dålig att hon tänkte på att skiljas från sin man, för det kändes som att allt obehaget skulle ödelägga henne.


Efter några distans sessioner (skype) med Emotion Code, Body Code och Three Dimensional Therapy skriver Sara: 

-”Det känns fantastiskt att jag nu skriver till dig, historien om relationen till min svärfamilj! Nu har det ju gått en tid efter sista sessionen, och det känns fortfarande lika bra inuti mig! 

Jag & min man träffades 2003, och hans familj öppnade direkt sin famn för mig. Vi har haft många turer, mycket bra såklart, men även många jobbiga stunder då vi har bråkat  pga bl.a. missförstånd och avundsjuka (min man och hans familj kommer ifrån ett annat land)
Jag tog allt på mig själv då jag aldrig har kunnat säga ifrån, utan bara blivit ledsen. Bråken har varit mellan mig, min svägerska & min svärmor. Det har satt sina spår i kroppen. Vi har haft så mycket gräl så jag tänk att jag får lämna min man då det inte är värt det. tvivlade på om det någonsin kunde bli bra. Har sen jag var liten drömt om den stora lyckliga familjen, men då ska ju familjebanden vara äkta.

Förra sommaren blev vår äldste son (6 år) väldigt sjuk. Han har alltid varit känslig och känt av mig så tydligt, det blev väl för mycket efter osämja i luften mellan mig & min svägerska. Efter han blev frisk tog jag tag i detta med Isilia (som jag även gjort många behandlingar med innan). 
Vi gjorde då ett par T3 sessioner, och det kändes att allt bara släppte efter det!! Framför allt släppte mitt ansvar vad gäller svärfamiljen. Jag kan välja om jag vill följa med på kalas eller inte. Får inte dåligt samvete för något! Säger ifrån när det inte passar mig. Umgås av rätta skäl! Känns fantastisk skönt både för mig, barnen & min man såklart! 

Och jag har sedan senaste Three Dimesional Therapi-sessionen känt mig stark & frisk! Haft massa ny energi! Börjat träna & jobba heltid som jag inte gjort på många år!

Tusen Tack återigen Isilia för allt du gör! 
Massa kärlek 
Sara❤


Såhär gick det till: 

Vi började lösa upp en del negativa känslor som fastnat i kroppen och runtom hjärtat. (Emotion Code och Body Code) Vi testade hennes kosttillskott och fann att kroppen inte alls ville ha ett tillskott som hon hade tagit länge. Inte länge efter fick jag ett mail från Sara där hon skrev: 

-”Alla eksem är borta!!! Känner mig lugnare! Sover bättre!” 

Efter några fler Emotion Code och Body Code sessioner med upplösning av negativa känslor och annat som fastnat i kroppen, började vi omprogrammera hennes undermedvetande med behandlingsmetoden Three Dimensional Therapy(T3) 


Jag får inte bestämma själv!

I första sessionen fokuserade vi på hennes självvärde och rädsla för konflikt. Det visade sig att hon hade många negativa program, så som: ”-Jag kan inte och får inte bestämma själv”, 
”-andras åsikter är viktigare än mina egna”, ”-mitt värde beror på min prestation” och ”-det
är inte tillåtet att göra fel”. Vi raderade alla de här negativa/begränsande programmen och programmerade in ett nytt stärkande trossystem bestående av optimala positiva program.

Några veckor senare gjorde vi en ny omprogrammering, och den här gången var temat självvärdet samt hopplöshet. Här fanns negativa program som: ”-jag är nog inte bra nog”,  ”-jag är inte duktig nog”, och ”-jag kommer inte klara av det”. Här fick hon installerat bland annat: "Jag är en duktig och bra människa”, "Livet är lätt och glädjerikt” osv. 


Om jag följer mitt hjärta får jag dåligt samvete

Nu började Sara märka förändring i sitt liv, och vi fortsatte med en T3 session på den problematiska relationen till hennes Libanesiska svärfamilj där hon kände att hon inte fick vara sig själv. Här var det mycket hopplöshet, och program som: ”-jag kan aldrig få det att
funka med min familj” och ”-om jag följer mitt hjärta får jag lida av dåligt samvete” samt: ”moral, etik, plikt och andras meningar är viktigare än det jag känner i mitt hjärta ”. 

Sara fick installerat några mycket högfrekventa program istället, och hon kände nu för första gång hopp för framtiden. Efter den här T3-sessionen skrev Sara: 

-”Jag har mått så himla bra, fantastiskt, mer energi och känner dig frisk och stark på dagarna, trött om kvällen. Haft fest med familjen och det gick fint. Svärmor blev som et barn för hon kände att jag var annorlunda. Det negativa som har hänt tidigare vidrörde mig inte”. 


Att ta för mycket ansvar

Det var ett tema till som Sara ville ha hjälp till att få ordning på, nämligen det att hon tog för mycket ansvar så att hon slet sig ut.  Så vi gjorde en T3-session till på temat stress och ansvar. I botten på det här temat fanns låg självtillit. Hon hade ett negativt program i undermedvetandet som sa att hon inte var lika bra som  andra, och några mycket slitsamma program: ”-jag kan aldrig slappna av”och ”-Det är katastrof om jag gör något fel”. 
Det är lätt att förstå att det var omöjligt för henne att slappna av. Vi programmerade istället in energin av trygghet och glädje och programmet: ”-jag glädjer mig över att blomma ut från det som är min essens.


Överdriven medkänsla

Nu var det tid för att ta itu med någon överdriven medkänsla och benägenhet att ta på sig andras problem och lidande. Hon sa själv hon var expert på dåligt samvete. Det kom fram att hon hade varit så glad och sprudlande när hon var liten att andra hade blivit svartsjuka på henne. 
I den här T3-sessionen raderade vi : ”jag måste bära andras problem och lidande”, ” det är för lätt att bara vara lycklig” och ”jag förtjänar inte att ha det bra när andra lider” samt:
bara om jag lider är jag värdefull ” (den sista är en missuppfattning från kristendomen.)

Här fick hon istället installerat m.a. "jag överlämnar alt lidande til Högsta Källan" (eget och andras) och ”jag hjälper andra genom att hålla min frekvens hög”. Och det viktigaste: ”jag glädjer mig över att vara glad, med gott samvete


Sprudlande glädje och livsenergi!

Sara fick nu perioder där hon kände sig sprudlande och glad. Vi löste upp mycket negativa känslor och annat (Emotion Code och Body Code) som hon stoppat in i magen/bukområdet igenom åren, det var mycket gamla negativa känslor från tidigt i barndomen, och vi fokuserade på matsmältningsproblemen samt halsen. Efter några dagar berättar Sara: 

-"Efter sist session försvann det som jag kände både i halsen och magen, och jag har mer energi. Jag vill bara Tacka dig för allt du gör, säga att jag mår sååå Fantastiskt bra!! Känner mig pigg, stark, frisk & Lycklig!!! Jag har börjat träna & känner verkligen flow!! Tacksamheten är Stor! Och så fantastiskt att jag inte har nått sötsug längre!



💙💛💜



Emotion Code är en behandling där man kan lösa upp negativa känslor som fastnat i kroppen och är upphov till smärta eller andra fysiska eller psykiska problem. 

Body Code: här kan man få löst upp många olika negativa energier som skapar obalans och sjukdom, och man kan finna orsakssammanhang och andra fysiske behov som kroppen har.

Three Dimensional Therapy (eller det korta namnet T3) är en behandling där man kan lösa upp negativa program i undermedvetandet (Som man ofta själv inte vet om) och sen istället installeras högfrekventa positiva program. Man får då en annan energi och magnetism så att  man automatiskt skapar sitt liv annorlunda.
Det finns mycket märkligt i människors undermedvetande, de flesta blir överraskade av vad de har för program, och programmen härstammar ofta från barndomen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...