tisdag 29 augusti 2017

På mirakulöst vis kunde Jenny hela den dåliga relationen till sin mamma

 Jenny berättar: 

-Jag har haft problem med min mamma så länge jag kan minnas. Många gånger under de senaste åren har jag känt en sådan förtvivlan att allt har varit som ett stort mörker. Jag har inte sett någon möjlighet för att det någonsin kunde kunna bli bra mellan oss, och jag ville bryta kontakten med henne helt. 



Kritik och svek

Jag har känt att jag alltid behövde vara på min vakt för att det när som helst kunde komma sårande kritik. Under min uppväxt upplevde jag att min mamma alltid villkorade sin kärlek till mig, manipulerade mig och kritiserade mig. Så nästan allt hon sa hakade tag i mig och gjorde mig irriterad, och så var det även nu i vuxen ålder. Jag kände mig djupt sårad och missförstådd. Det hela blev värre när jag fick egna barn. Då såg jag ännu tydligare att vår relation var så långt ifrån det jag önskade i mitt hjärta och längtat efter så länge. Gång på gång kände jag mig sviken och jag såg ingen lösning på problemet. Jag ville avbryta kontakten med henne, även om jag kände att det egentligen inte var någon bra lösning. Men jag såg inte heller någon annan lösning.

Body Code, värk i kroppen

När jag gjorde min första Body Code hos Isilia hade jag förlåtit min mamma "noll procent". Jag var med i 21-dagars Healingen och fick i läxa att be om hjälp att förlåta min mamma, vilket från början kändes som en ren omöjlighet. Under de privata sessionerna jobbade vi med en del värk jag hade i kroppen, speciellt höftpartiet har varit ett stort problem under många år. Där satt en väldig massa känslor relaterade till min mamma, och även i andra delar av kroppen kom mamma upp, det var många känslor och trauman som löstes upp.

Hjärta-till-hjärta-förbindelse

Det mest magiska var att lösa upp en negativ "cording" som fanns mellan mamma och mig. Den satt mellan våra solar plexus. Isilia löste upp den, och jag fick även en healing på stället där cordingen suttit. Efter det skapade jag med Isilias hjälp en hjärta-till-hjärta-förbindelse till min mamma. Det var skönt, även om jag först var rädd eftersom jag helst inte ville ha någon förbindelse till mamma. Men jag fick se min mammas "Högre Jag" lysa upp bakom henne och då var det lätt för mig att skapa den här kärleksfulla förbindelsen. Efter den sessionen var jag så trött att jag sov i flera timmar.

21 dagars Healing och högfrekvent musik

Under de följande dagarna lyssnade jag mycket på högfrekvent och vacker musik, och gjorde min meditation i 21-dagars Healingen för frekvenshöjning. Jag bad om hjälp från den Högsta Källan att kunna förlåta min mamma 100%.

När mamma och jag talade i telefonen efter det här kändes det annorlunda. Jag mådde bra och kände mig glad när vi pratade. Isilia förklarade att när man tar hand om sina egna grejer så behöver man inte bli så påverkad av andra. Det är som när man har ett sår och andra pillar i det så gör det ont. Men om såret läker är det inget sår att pilla i och det gör hellre inte ont. 

Mamma kommer på besök

Några veckor senare kom mamma och hälsade på. Hon bor på en annan ort och stannade en vecka. Redan när hon kom kände jag att jag ville vara ärlig mot henne och säga som det var:

-"Förra gången du var här blev jag så arg för det du sa och det vi bråkade om, så jag har tagit avstånd ända sedan dess. Jag har till och med övervägt att säga upp kontakten för jag har inte sett någon lösning. Men sen har jag kommit fram till att det inte heller är någon lösning. Så istället har jag mediterat mycket, och bett om hjälp att förlåta dig. Så nu känner jag att jag vill förlåta dig för allting istället för att vara arg på dig. Jag jobbar på det."

Hon sa att det var skönt att jag sa precis som det var.

Vart blev det av de negativa känslorna?

Under veckan som följde umgicks vi mycket och gjorde en massa saker tillsammans och med barnen. Inte en enda gång blev jag irriterad på henne. Det hon sa och gjorde gick inte in i mig längre. Minnet av irritation fanns kvar och dök upp vid de tillfällen då jag tidigare skulle ha blivit irriterad, men jag kände inga känslor av irritation eller besvikelse. Det var som en skön dröm. Jag var avslappnad, gjorde det jag ville, kände mig inte kritiserad en enda gång. Om mamma brusade upp eller stressade för något lät jag det vara. För det hade ju inte med mig att göra.

Nu längtar jag till jag ser min mamma igen!

Min mamma upplevde förändringen tydligt hon också. Hon sa att jag kändes klarare på något sätt. Vi sa båda att vi hade haft en jättetrevlig vecka och att det hade varit ovanligt bra den här gången vi sågs. Det är ett mirakel !, sa vi båda. Och det är så det känns fortfarande. Nu känns det positivt och  roligt när jag tänker på min mamma. Under den senaste tiden har vi haft ett skönt, avslappnat och glädjefyllt umgänge, både på telefon och när vi ses. Jag längtar efter när vi ska ses igen. Det känns som att jag har fått tillbaka min mamma. Något som jag inte trodde var möjligt för bara några månader sedan. Det är så skönt.

Jag är så tacksam till Isilia och det arbete hon gör. Känner djup tacksamhet och kärlek.

 Ps. Jag är så glad och tacksam och lättad. Efter sista T3-sessionen så har även mitt umgänge med barnen blivit som förbytt, till det positiva. 
Å, va skönt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...