onsdag 21 juni 2017

Fredriks spirituella genombrott på 21 dagars Healingen



Gamla negativa känslo-energier som vi undertryckt och rugat på i åravis är ofta så djuptliggande att vi inte vet om de själva. De ligger djupt nere i oss och tynger oss. Varje gång de närmar sig ytan kickar en automatisk omedveten mekanism in så vi förtränger de och stoppar de tillbaka ned så vi slipper ta itu med de och känna på de. 

Det här är en livräddande mekanism, men på någon tidpunkt, när vi är redo, blir vi så medvetna att vi ser vad som försiggår i oss själva. Och om vi vet hur vi skall hantera de negativa känslorna kan de komma upp i ljuset och lämna oss för gott. Några gånger händer det här som en revelation.

Fredrik var med på 21 dagars Healingen för frekvenshöjning som startade i maj, han skriver: 

-I går var sista dagen på 21 d Healingen maj 2017. Jag har mått jättedåligt i det sista, deprimerad om morgonen, känt mig eländig, misslyckad och värdelös, och känt på att jag inte har åstadkommit något i mitt liv.

Fick en Body Code session där det bland annat löstes upp många psykiska trauman, ”ingen-vilja-att-leva-energier”, samt gamla negativa mentala energier.

I morse vaknade jag upp med samma tunga, miserabla, deprimerade känsla. Men efter att jag legat och känt på det uppenbarade det sig för mig en mycket liten flisa av ”motstånd” som var väldig subtil och låg djupt så att jag inte sett den innan. Då jag såg motståndet tänkte jag att: ”-jag har ju blivit som jag är, så det är väl lika bra att acceptera känslan helt”. 

I det här ögonblicket av accept försvann känslan nästan omedelbart, och under uppenbarade sig en djup känsla av frid och kärlek, och det kom en stark ström av kärlek ut i hjärtat. 
Det var så påtagligt, jag har aldrig känt det så innan och jag har aldrig känt en transformation så tydligt innan.  Jag fick se den pyttelilla flisen av motstånd så tydligt. Jag förstod att det kan vara en sådan liten flis som uppehåller hela ”house of pain” för en människa.

Det var en vacker upplevelse, och jag är mycket tacksam och jag känner nu hopp.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...