måndag 22 maj 2017

Referenser från 21 dagars Healingen mars 2017

Vad händer på 21 dagars Healingen? Kolla referenserna från mars-deltagarna.




-Har en grundton som finns i mig i form av glädje lycka, men sorg och annat skräp har  sköljts i genom. Mindre oro och lättare att inte påverkas av andras energier.


-Har läst dina utskick med stor förtjusning! Jag känner att det bubblar i mig och jag har gjort en presentation inför hela enhetens anställda utan förberedelse eller nervositet och fick mycket positiv feed back :) Kul!  Jag känner stundom en livsglädje, att jag hittar min kraft och kunnat säga ifrån, stå upp för mig och insett hur ONÖDIG min oro varit många gånger. Tacksamhet över allt som är fint, känner även stundom en tillit till att vara buren och att det är mening med allt jag möter. 


-De första dagarna kände jag mest av healingen. Kändes mera fysiskt och sen en värme som sprider sig i kroppen, varmt och skönt.


-21 dagars healingen varit som att komma hem, jag har landat mer i kärlek och frid vilket jag har längtat efter. Jag känner ett flöde av frid och kärlek (från och till under dagarna) inifrån och det är skönt att välkomna det och vila i det/flödet Det är så skönt att inte behöva vända uppmärksamheten utåt för att uppleva kärlek och frid. Jag är tacksam för denna gåvan, detta mirakel. 


-Jag känner mig befriad och lycklig.  Det är lite stressigt men jag känner mig positiv och lugn.


-Det verkar som min sambo påverkas också för jag tycker han blivit mer positiv. 


-Jag känner mig så glad och energisk!


-De första två veckorna var en aning tunga för mig med svårighet att sova och mardrömmar. Efter en session med Isilia då jag fick rådet att överlämna det som var jobbigt till Högsta Källan och att sitta ner i meditation varje dag har det blivit mycket bättre. Jag kan då också uppleva healing energin starkare. Jag upplever en stor skillnad i energi nivå nu i slutet av 21 dagars healingen än i början. 
Tack så mycket för all hjälp!

- Nu efteråt känner jag att jag ligger på en högre frekvens...jag lever mer "i Källan"... känns det som..


-Kändes som jag fick kontakt med "något Högre". Ett inre lugn


-Jag tyckte det var mycket vackert, upplevde att jag fick hjälp både själv och min familj, hjälp med att komma vidare i sånt vi fastnat i.

-Denna gången upplever jag energin mildare och subtilare. Har haft lite utrensning med typiska influensasymptom men det varade bara 1 dag. Läser Hawkins och vill utvecklas. Healingen inspirerar mig alltid till att gå ännu lite djupare. Tack för allt ni gör.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...