tisdag 26 januari 2016

Charlotte är överväldigad över effekten av Emotion Code och Body Code

Efter några Emotion Code och Body Code sessioner, och även et par T3-sessioner och några gångers deltagande på 21 dagars Healingen, har hennes liv har blivit mycket bättre. 
Här är Charlottas histioria: 


Charlotte hade det inte bra. Alla negativa händelser genom livet hade gett många ”trapped emotions” (negativa känslor som fastnat i kroppen), och en svår barndom där hon hade många negativa människor runtom sig hade satt svåra spår.

Negativa känslor som stannat i kroppen

Vi började med Emotion Code och löste upp hennes Heart Wall (negativa känslor runt hjärtat) och även negativa känslor andra ställen i kroppen som gav smärtor på olika platser och generellt låg frekvens.
Vi löste upp mängder med ”svek” , ”förtvivlan” och ”obesvarad kärlek” , förutan mycket svartsjuka som hon plockat upp från familjen.
Först försvann smärtan i knäna och oron i benen. Sen kom en period med mycket drömmar och det kom mycket sorg till ytan, så Charlotte fick börja lära sig hur man hanterar sina känslor. Att stoppa in och hålla instoppat massvis med negativa känslor tog all hennes energi så hon var trött hela tiden.

Broken heart

Charlotte hade även ett så kallat ”broken heart”, dvs. hennes spirituella hjärta hade blivit skadat. Det var pga en traumatisk händelse då hon och hennes mor flyttade och hon trodde hon inte skulle få se sin pappa igen. När vi helade hennes hjärta kändes det ”-som om allting blev lättare och allt lyftes”.

Ångest, förbannelser och hjärta-till-hjärta-förbindelser

Ångesten som hon hade känt i bröstet försvann.
Hennes kropp berättade att den ville ha flytande mineraler, så hon började ta det.
Charlotte kände sig mycket bättre efter ett par sessioner där vi fann en del mindre hyggliga saker som förbannelser och låga andar, de är nu borta och det höjde hennes frekvens mycket. Hon var inte alls lika trött, kände sig piggare och lusten att leva började komma tillbaka.
Hon hade inga hjärta-till-hjärta förbindelser med någon. Så vi upprättade det till de människorna hon var glad i.

Pengar

Vi jobbade flera gånger på några problem som hon hade omkring pengar och överflöd. Och det har nu blivit bättre.

Överväldigad över effekten

I november berättar Charlotte att hon är helt överväldigad över effekten av Emotion Code, Body Code, T3, och 21 dagars Healingen. Så bra som hon mår nu, har hon inte mått på länge.
Hon var också tacksam över att en långvarig diarre som hon hade blev stoppad med én Body Code session.


Charlotte berättar:

Där satt jag, 47 år gammal, förtidspensionär och tänkte, nu är mitt liv slut! 

Det var våren -15 och hade just fått beslut från Växjökommun att jag blivit beviljad boendestöd. Jag var fullproppad med mediciner som Lyrica och Cymbalta som jag gått på i nästan 10 år! Jag hade en diagnos som löd:” Fibromyalgi, generellt ångesttillstånd och utmattningssyndrom”! 

Men plötsligt kom en styrka över mig som överraskade t.o.m mig själv!:”-Nej, nu får det räcka, jag ska bli frisk, jag ska välja livet!”

Jag letade på nätet och läste böcker om hur jag kunde bryta den nedgående spiralen som jag hamnat i. Jag hade utövat Mindfulness och meditationer vilket faktiskt hade gjort mig lite lugnare i själen och minskade lite mitt konstanta smärttillstånd. 
Jag läste " Den självläkande människan" en fantastisk bok av Sanna Edin där hon skriver om Emotion Code. Jag tänkte:”- det måste jag bara prova!”

I samförstånd med min läkare började jag minska min medicin . Först Lyrica, det tog över ett halvt år innan jag blev fri från den, under tiden fick jag jobbiga utsättningssymptom, frossa, skakningar, insomna, mm.
Jag lyssnade och somnade till Louice Hay’s meditationer som jag fann på youtube varje kväll, och la om min kost till bara ekologiskt.

Den 3:e Augusti 2015, började jag jobba med Emotion Code tilsammans med Isilia, för att börja lösa upp alla de knutor  som jag hade i mitt inre, och saker som varit jobbiga och förlamande tidigare i livet minskade! 
Sedan började vi jobba med Body Code och T3, och till min förvåning blev livet lättare och mindre tungt! 
Ångest och värk försvann under längre och längre perioder! Livet började bli mycket lättare, och det var lättare att andas! 

Jag jobbade mycket själv under denna tiden med att ändra mina tankar från tunga, negativa till lättare ljusare tankar, målet var självkärlek och respekt för mig själv.
Detta kunde Emotion Code och Body Code verkligen hjälpa till med! Tror också att affirmationerna som jag somnade till var till stor hjälp.

Jag skall nu den 1 februari  till 21 februari vara med på 21 dagars Healingen med Isilia för 3:a gången! Jag har höjt mina energier,  och blivit en gladare, piggare och mer balanserad människa sedan jag fick hjälp med att släppa all emotionellt bagage jag släpade runt på! Detta är något jag aldrig trodde jag skulle få uppleva igen! Jag kommer att fortsätta jobba med Isilia tills jag känner att jag är redo att börja i arbete igen, vilket jag tror ligger inom en överskådlig framtid!

Detta är en del av den resan jag gjort det sista året, jag trodde aldrig att jag ens skulle kunna tänka tanken att kunna börja jobba igen, men nu känns det inte omöjligt längre!
Jag valde livet, gör det du också!

Charlotte, Växjö
2016-01-22




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...