lördag 29 november 2014

Dr. Hauschka ekologisk Regenerating serie för vuxen hud - Supererbjudande just nu

Jag har både använt och sålt Dr. Hauschka sedan 1990 och har inte funnit något bättre på alla de här åren. Dr. Hauschka är ju bland det bästa som finns på marknaden när det gäller renhet, kvalitet och naturlighet, och för mig är det viktigt, så det här är min favoritserie.

  • 100 % naturligt 
  • innehåller inga syntetiska doft-, färg- eller konserveringsämnen
  • innehåller inga mineraloljor, parabener, silikoner eller PEG
  • råvaror, så vitt möjligt, från kontrollerade ekologiska el. Demeter (biodynamisk) odling
  • dermatologiskt testad


Dr. Hauschkas Regenerating (anti-rynk) serie är fantastisk. 




Ansiktskrämen, Regenerating Day Cream, är sååå bra för mogen  hud, faktisk både på sommar och vinter är min erfarenhet.



och Dr.Hauschka Regenerating Ögonkräm är helt suverän för den tunna huden runt ögonen, jag tycker den är ett måste för mogen hud! 


Hela Regenerating serien finns att köpa till mycket förmånliga priser i Isilias Webbutik. Speciellt Dr. Hauschka Regenerating neck&decolleté kräm är rasande billig just nu pga ett parti med kort hållbarhet. Men det är ingen problem, jag har provat själv, de håller sig ett år extra utan problem.


Här finner du hela Dr. Hauschka Regenerating serie 



Dr. Hauschka serien finns allt från krämer, schampo och tvålprodukter till deodoranter, tandkrämer och även ett mycket brett sortiment av all slags make-up.

Här finns några Dr. Hauschka filmer med tips och trix för en läcker make-up.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...