tisdag 9 september 2014

Min nya Soppkniv / Svampkniv

I dag gjorde jag ett klipp. Var inne på Granngårdenoch där sålde de svampknivar för 75 kronor. Jag har en gammal kniv som har gjort nyttan i många år, men den har plastskaft och ser inte särskilt proffsig ut. Hade tänkt att investera i en dyrare med träskaft men nu skall jag testa den här, den ser riktigt bra ut. Så löp och köp, den fanns på disken jämte kassan på Granngården i Nässjö, men de har den nog på samtliga Granngårdenbutiker i Sverige skulle jag gissa.

Klicka för större bilder 









2 kommentarer:

  1. Perfekt, jag är säkert världsmästare på att göra av med svampknivar. Minst två om året försvinner då jag upphetsat går till verket, granskar marken, fotograferar, rensar så bilden ska bli bra och antingen kastar in i ett träd eller i en stubbe. Sen fortsätter jag glatt vidare. Den här kan sitta i ett starkt band kring halsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, då måste du nog ha den runt halsen om det är så det går för ..... ;0)

      Radera

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...