måndag 9 juni 2014

Visdomsord - Det finns alltid noe intressant

 Klikk på bildet for å se det i större format

Om du er litt stresset sånn som de fleste mennesker er i dag, og om du styres av rutiner og vaner og har hodet fullt av bekymringstanker og annet meningslöst mas, da har du nok med deg selv og du får ikke med deg så mye av alle de små ting som foregår runtomkring deg hele tiden. 

Men om du hever din frekvens for å nærme deg det som har blitt kalt Enlightenment, da skjer det noe. På mirakulöst vis blir alt vakkert og levende og du föler deg avslappet og lykkelig. 

Og så blir alt veldig intressant!

Dette er fordi verden ser helt forskjellig ut observert fra ulike frekvensnivåer.

Når stoppet du sist og  kikket  inn i midten på en stemorsblomst for eksempel? Jeg husker min forundring og  nysgjerrighet når jeg som barn studerte en natt-og-dag-blomst, jeg hadde en fölelse av at det var et helt eventyr der inne, og jeg nöt mystikken omkring det å ikke vite sikkert.

Om du har tid til å undre deg over sånne små ting, og om du forstår at lykke i hjertet er ennå viktigere enn penger i banken, da har du et godt utgangspunkt, og da blir livet et eventyr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...