onsdag 11 juni 2014

Indiske Ayurveda urter mot smerter i ledd og muskler


Jeg prøvde denne Ayurvediske urteblandingen for noen måneder siden, og den gav virkelig godt resultat! Jeg var veldig stiv og støl i muskler og ledd til tross for all slags detox, "basing" og sunn kost. Det var irriterende fordi jeg har vært myk og smidig i kroppen hele livet, men nå var jeg stiv som en stokk og følte meg 100 år gammel, spesielt om morgenen når jeg skulle ut av senga. Etter ca 3 dager fölte meg meg allerede betydelig bedre. Jeg fortsatte til kuren var slutt, ca 2-3 uker, og ble enda bedre. Jeg ventet noen uker og tok en kur til, og nå er jeg myk og sprek som en ungfole igjen, så denne kuren kan jeg anbefale flere å prøve.

Urtene sies å rense kroppen for noe som heter Ama-slim og de er forbausende effektive mot stivhet og smerter i muskler og ledd. Ama er avfallstoffer fra en ikke helt optimalt virkende fordøyelse og metabolisme.

Min venn som selger denne indiske Ayurveda rensekuren sier kuren er er helt spesiell og har hjulpet mange mennesker med gikt, slitasjegikt, stive og ømme ledd og muskler i armer, knær, hofter etc. Flere fikk også effekt på andre plager som svak benbyggning, blære-katarr, PMS symtomer og lettere allergiplager.

For  Geir selv var denne Ayur Veda "medisinen" det eneste som virkelig hjalp da han hadde alvorlige problem med stivhet i ledd og muskler. Han hadde tidligere forsøkt både skolemedisin og naturprodukter, og diverse massasje og detox kurer. 

Urtene er kjent for å være effektive som detox, og de har vist seg å gi økt forbrenning sånn att de reduserer overvekt. Fjerning av giftstoffer som er lagret dypt inne i fettvevet gjør det trygt for kroppen å forbrenne fettet. Fettvevet fungerer nemlig som spesialavfalls-depoter, gifter lagres i fett fordi der blir de liggende og gjör minimal skade.  Ellers har Ayurveda urtene smertestillende egenskaper, og dessuten har de antioksidant egenkaper som har positiv effekt på immunsystemet.

Noen typiske tilbakemeldinger fra folk som har prøvd urtene:

- Etter bare 2-3 dager med kosttilskuddet erfarte jeg at leddsmertene i knær, ben og armer ble merkbart mindre og etter 14 dager var smertene helt borte. Jeg fikk tilbake kraften og livsgleden. Jeg har svært gode erfaringer med det etter kort tids bruk
Geir

- Jeg var plaget med sterke smerter og stive ledd i knær, armer og under bena. Etter bare 3 dager ble det merkbart mye bedre og smertene er helt borte nå. Det er et mirakel.
Bjørn

- Jeg var mye plaget med slitasjegikt og smerter i kroppen. Etter kort tid med urteblandingen ble det mye bedre, smertene ble borte og jeg fikk energien og livsgleden tilbake 
Ragnhild

-Jeg har hatt smerter i leddene og hele kroppen de siste 20 årene. Etter bare noen dager med kosttilskuddet ble smertene helt borte. Et mirakel.  
Synnøve


Tusenvis av mennesker i Østen og India har benyttet dette kosttilskuddet med gode resultater, og nå også mange i Norge. Ofte fås gode resultater allerede etter kort tids bruk.

Ayurveda  er et helhetlig medisinsk system med opprinnelse for ca 7 000 år siden i Østen og India. Det finns ingen kjente bivirkninger av urtene.

Ingredienser i ayurveda kosttilskuddet: Guggul (Commiphora Mukul), Sandeltre (Adenanthera pavonina), Hvite korgblomster (Anacylus pyrethrum), Scammony (Convolvulus scammonia), Indisk Ginseng (Withania somnifera), Ingefær (Zingiber officinale)

Mer informasjon og bestilling av urtene:

Geir Nilsen, Ayurveda Ltd 
webbside: www.ayurvedaltd.org
Mailadresse: ayurvedaltd.org@gmail.com

Obs. Geir sender urtene kun til kunder i Norge.

Svenske lesere kan istedet prøve Ama-te som også har god effekt på stivhet i muskler og ledd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...