onsdag 26 februari 2014

Sunnere Graviditet, födsel og baby med Emotion Code og Body Code

klikk for større bilde

Da jeg fant ut at jeg var gravid med mitt förste barn leste og lærte jeg meg alt jeg kunne om svangerskap, og mannen mig og jeg gikk på et svangerskaps(graviditets)kurs som heter Bradleymetoden. På dette kurset lærte vi om ernæring, om virkningen av kjemikalie-medisiner i svangerskapet på mor og barn, om det som hender med hormonene under fødselen, om førstehjelp, og avslappningmetoder under veene, og mye mer.

Dette var en flott start for meg. Jeg var veldig bevisst om hvordan jeg ville ha det under fødselen og jeg hadde flere gode grunner til hvorfor jeg ikke ville ha oxytocin eller epidural.
Jeg spiste sunn mat, jeg fulgte Brewers-dietten som hjelper en å få all den næring kroppen behøver sånn at sjansene for komplikasjoner blir minimale. 

Visste du at ved bare å spise bra og unngå ting som aspartam, kunstige fargestoffer og konserveringsmidler så er sjangsene for at alt går bra under fødselen større ?

Det min fødselslege og jordmor ikke visste, var at jeg også brukte Emotion Code og Body Code gjennom hele svangerskapet for at alt skulle gå fint. Jeg brukte disse energihealing metodene både før, under og etter fødselen for å hjelpe min baby på alle måter jeg kunne.

I boken “Feelings buried alive never die”(”Fölelser som er levende begravet dör aldri”) skriver Karol K. Truman: "Mange av følelsene våre ble bestemt før vi ble født. Vi merket følelsene til foreldrene våre under graviditeten og etterpå. Når vi opplevde disse følelsene etablerte vi feilaktige oppfattelser og trossystemer.”
Så foreldrenes holdninger under svangerskapet (både overfor barnet og overfor hverandre) påvirker barnet både fysisk og fölelsesmessig (emotionellt).

Selve opplevelsen av födselen er også veldig viktig. Jo mer traumatisk födsel jo större sjanse for uheldige fysiske og psykiske påvirkninger.
Når födselen startet testet jeg meg frem til (med kinesologisk muskeltesting) at min baby fölte seg sterk, resolutt og hadde overskudd når jeg var rolig(lugn) og avslappet. Når jeg hadde rier og presset hadde jeg negative fölelser som håplöshet og lyst til  å gi opp på grunn av smerten, og da opplevde babyen de samme fölelsene.

Jeg brukte altså Emotion Code og Body Code gjennom hele svangerskapet for å löse opp negative fölelser som satt i kroppen min, og andre negative energier, gifter, og patogener som babyen fikk fra meg. Jeg rettet opp ”forskyvninger” (organ, kjærtler eller ben som har kommet ut av stilling) som babyen hadde helt tidlig i livet, og jeg testet for å forsikre meg om at hun utviklet seg og vokste optimalt. Jeg gjorde til og med det jeg kunne for at hun skulle få en mest mulig positiv personlighet.

Og så jobbet jeg på meg selv for å forberede kroppen min til fødselen, og også for å forberede babyens kropp. Jeg brukte Emotion Code og Body Code for å hjelpe henne til en stilling som gjorde fødselen lett, og det virket!

Min søster brukte også Body Code på meg under fødselen. Jeg hadde EN rie med ”back labour”(intens smerte nederst i ryggen), da sms’et jeg min søster og hun jobbet på det, og siden hadde jeg ikke mer av det problemet under hele resten av fødselen! 

Liliana ble født sunn og frisk.

Så hva hendte etter fødselen? Liliana hadde vansker med å sove, og jeg klarte ikke å trøste henne. Mange foreslo at jeg skulle gå til kiropraktor med henne for å rette til eventuelle fødselskader. Men jeg korrigerte et par forskyvninger i kraniet og i ryggraden, og en ubalanse i en kjærtel med Body Code, og etter det sov hun hele natten for først gang.

Liliana har hele tiden vært en glad og sosial baby, og jeg føler at vi har Emotion Code og Body Code behandlingene å takke for det.

Om du er gravid, har graviditetskomplikasjoner, har et spedbarn som har problemer med å spise, sove, legge på seg eller er sykt, Emotion Code og Body Code kan hjelpe! Disse behandlingene kan til og med få hele graviditeten og fødselen til å gå mer smidig!

Oversatt til Norsk med godkjennese fra  kollega Susan Bell i USA  (Emotion Code og Body Code terapeut) http://www.bodynsoul.us/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...