fredag 28 februari 2014

Depresjon - Visdomsord

Klikk for större bilde

Det beste rådet er å se på hva slags trossystem du har, og ennå viktigere: se på hva slags ubevisst trossystem du har liggende i underbevisstheten. Hvis du vet hva det dreier seg om setter du i gang med å omprogrammere tankene dine, og det kan du gjöre selv. Du kan bruke denne fremgangsmåten:

Når du merker at en negativ tanke kommer opp i bevisstheten kan du tenke: -"Jeg er ubegrenset Ånd og jeg tror ikke på dette som sannhet. Jeg sletter denne tanken og omprogrammerer til.............."(og så setter du inn en setning som er motsatt/positiv/sånn som du vil at din virkelighet skal väre).

Her er et eksempel:
Du merker at det kom en negativ tanke: "-Petter er en idiot." Ikke så opplyst tanke, men la være å fordømme deg selv. Velg istedet annerledes og si til deg selv: "Jeg er ubegrenset Ånd og jeg tror ikke på dette som sannhet. Jeg sletter denne tanken og omprogrammerer til: -Petter er også ubegrenset Ånd, og jeg tillgir han og meg selv."

For å komme helt i havn må man også omprogrammere underbevisstheten. Til det kan man behöve hjelp fra en ekspert. Finn en terapeut med höy lys&kjärlighets-frekvens, for de kan hjelpe deg å transformere det som kommer til overflaten. T3 er en effektiv terapiform. 

Menneskers underbevissthet er full av ting man misforstod da man var liten som fortsatt sitter der, og også ens foreldres trossystem som man har adoptert. Det som ligger i underbevisstheten er man som regel ganske uvitende om selv. Det er liksom begravet dypt nede under dagsbevisstheten. Men det ligger der med sin vibrasjon og blir en del av den totale utstrålningen, og i egenskap av sin vibrasjon er de med å skape menneskets virkelighet ut ifra the-law-of-attraction-prinsippet. 

Den gode nyheten er at det er helt mulig å omprogrammere et menneske på samme måte som man omprogrammerer en pc. Man må bare vite hvordan man skal gjöre det. Og det finnes mange som kan hjelpe. 

Husk at negative tanker og følelser har tung frekvens og positive og kjærlighetsfulle tanker har høy frekvens. Jo större prosent höyt vibrerende tanker og fölelser du tillater og holder i ditt sinn, og jo mer positivt, optimistisk, kjærlighetsfullt og tilgivende(förlåtande) trossystem du har, jo gladere og lettere føler du deg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...