söndag 17 november 2013

Vaksiner, er de nødvendige eller farlige? om filmen The greater good.

Jeg anbefaler alle foreldre å se filmen "The greater good" , her får man begge siders synspukt. Men det er en viktig ting som mangler (fattas) i denne filmen om vaksiner: ingen snakket om hvodan vaksinene har fått oss inn i et avhengighetsforhold (beroendeförhållande) til legemiddelindustrien, eller om alternativer til vaksinasjon.
Jo mer gifter vi får i oss både fra miljøet og fra vaksinene, jo dårligere blir imunforsvaret jevnt over i befolkningen, og jo mer ser det ut som om vaksinene er nødvendige.

Jeg ser at menneskene blir sykere jo fler vaksiner de får, og det kommer fler og fler autoimune og andre kroniske sykdommer som angriper nervesystemet og hjernen og som gjør mennesker avhengige(beroende) av medisiner. Det blir en akumulativ effekt av alle sprøytene og til slutt klarer ikke kroppen å takle det lenger, det blir skader på vitale organ. Jeg har jobbet på apotek, jeg vet hvor mye medisiner som blir skrevet ut for bivirkninger av medisiner, og for  bivirkninger av bivirkninger av medisinene osv.

Som de sier i filmen: mange smittsomme sykdommer gikk kraftig tilbake da vi lærte om hygiene, det var IKKE vaksinene som førte til dette, for de kom etterpå. 
Derimot har antallet nye kroniske sykdommer og syndrom eksplodert den siste tiden........ETTER at vaksineringen kom.

Vaksinene utgjør betydelige doser gift, allerede fra babyalderen når imunforsvaret ikke ennå er helt ferdig utviklet. Og giftene akumuleres i kroppen, det blir en giftig coctail og ingen vet hvordan de ulike stoffene reagerer sammen.

Jeg syns det eneste riktige er å fokusere på å få vekk alle gifter som vi ikke behøver, deriblant vaksiner, klor og fluor i drikkevann, tilsetninger i mat, kosmetikk, kroppspleie osv. osv., lære mennesker å detoxe og  dyrke maten i samklang med naturen. Det høres ut som en voldsom jobb, men det må gjøres om menneskene vil overleve som en sunn rase, for reproduksjonsorganene våre og DNAet (arvestoffet) vårt holder nå på å bli ødelagt.

Når vi lever i et toxisk miljø er det ofte nødvendig å detoxe. 

Selv detoxer jeg en til to ganger i året og velger mat og produkter som er mest mulig rene. Produktene jeg anbefaler er Holistics detoxpakke(Ultradetox+Ultrabalans) eller Holistic Horizons Dr.Grays tarmrensingspogram, og clorella, og selvsagt zeolit. Og det finnes helt sikkert fler bra produkter.

I stedet for å sprøtye inn mer gifter i våre barn syns jeg det er viktig å fokusere på å fjerne gifter og forebygge gjennom å bygge opp  våre barns imunforsvar. Og måten vi gjør det på er blant annet:
  • detoxe sin egen kropp før man skaffer barn
  • bra mat (uten tilsetningsstoff, sprøtyemidler, genmanipulering osv.)
  • balanserte kjærlighetsfulle foreldre
  • et miljø uten for mye kunstmaterialer
  • kontakt med naturen
  • naturlige kosttillskudd 
  • la barna utfolde seg til å bli sitt fulle potensial 
  • imunforsvarstyrkende naturprodukter som blant annet kokosfett 
Jeg er overbevist om at hvis man gjør disse tingene vil vaksiner være unødvendige. Jeg hadde alle barnesykommene da jeg var liten, det var ikke kommet vaksiner mot dem da, og vi hørte aldri om at noen døde av dem. Tvert i mot, de ble snakket om at man burde få dem når man var barn for det var tøffere å få dem som voksen. Jeg mener barnesykdommene har en funksjon for å styrke imunforsvaret. 

Og om man skulle få en mer alvorlig sykdom årsaket av mikroorgansimer er det bra å ha kolloidalt sølv(silver) eller MMS i beredskap.

Da jeg var ung og min sønn var en baby kjente jeg på meg at vaksiner ikke var bra, så jeg uttrykte min bekymring til helsesøster og lege, jeg visste blant annet at det fantes kvikksølv i noen av vaksinene. Men jeg fikk en sterk reaksjon, de sa det ikke rett ut, men det skinnte tydelig igjennom at de syntes jeg var en dårlig og ansvarsløs mor om jeg ikke lot min sønn vaksinere, og de sa rett ut at han kunne dø om jeg ikke gjorde det. Jeg var ung og ikke ennå sterk nok til å lite på meg selv, så jeg gav etter. Men jeg gjorde alt jeg kunne for å hjelpe imunforsvaret til mitt barn, vi gikk til homeopat og naturlege(forebyggende), han fikk økologisk mat, og vi unngikk E-stoff så mye vi kunne hjemme hos oss. Desuten valgte jeg naturmaterialer i klær og naturlig hudpleie.
Da min sönn begynte på skolen hadde jeg fått mer ben i nesen så da satte vi stopp for vaksineringen. Min sønn har alltid vært helt frisk, friskere enn de andre i klassen, og han har vokst opp til å bli en sunn og atletisk ung mann med stort hjerte og balansert psyke. Jeg tror ikke foreldre ser klart nok at de kan gjøre mye selv, forebyggende, for å få friske barn.

Jeg glemte å si at før jeg skulle bli gravid gikk jeg til legen for en helsesjekk (det hadde ikke legen opplevd før) jeg tok også en detoxkur, og vi forberedte oss på alle måter vi visste om. Dette kunne nok være en god idè for flere.

Om jeg var ung mor i dag ville jeg forberede meg på samme måte, men aldri la noen sette vaksiner på mitt barn.

For meg er dette en "no-brainer", jeg kjenner dypt i hjertet mitt at vaksiner ikke er bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...