torsdag 25 juli 2013

Pynt i veranda krukor och på fönsterbrädor

Jag älskar att inreda och göra fint. Min sambo kallar mig för "pyntepynt", det blir kanske lite väl feminint men han tycker om att det är mysigt i vårat hem.
 
Det finns så mycket fint och läckert småplock i blomsterbutiker  och på trädgårdscenter nu för tiden, men jag har även kommit över fina grejer på secondhand.
 
Här är några idéer om du blir inspirerad och har lust att pynta själv.

Klicka på en bild för att se bilderna i ett bildspel.
 
 
 
 
 



 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 







 


 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 




































 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...