lördag 8 februari 2020

Tur till Biskopstorp Naturreservat i Halland


Jag har funnit mitt smultronställe! Biskopstorp Naturreservat är något av det mest mysiga och perfekta ställe att gå söndagstur som jag har upplevt. 

Med sin vackra natur och bra uppmärkta stigar samt otroligt varierande terräng och växtlighet - är det nog svårt att slå, och till nu har jag har bara gått Paddesjöslingan.(den blå rutten). 
Så det här stället kan jag verkligen rekommendera! Kolla alla vackra saker man får se nu i februari, och vänta bara till våren kommer när allt blir grönt och alla blommor tittar fram !


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...