måndag 12 november 2018

Återkoppling från 21 dagars Healingen augusti 2018


 Här är återkoppling från några av deltagarna på 21 dagars Healingen i sommar, de skriver:


-Tack för healingen. Jag kan berätta att jag för första gången på många år känner mig lätt till sinnet, positiv och glad bara av ingenting. Ser fram emot resterande veckor.



-Jag mediterar över en timme till Solfeggio-musiken. Härligt och kraftigt!!!

-I dag efter healingen kände jag hur energierna flödade runtom hjärtat.  

-Tack för Healingen. Som tidigare 21-dagarshealingar som jag varit med på har även denna varit pendlande mellan bliss och utmanande. Mycket gammalt har kommit upp lösts upp. Jag känner att jag är medveten när energierna dyker upp.


-Jag lyssnar på Solfeggio en halv timme per dag och känner att det vibrerar runt hjärtatchakrat speciellt därbak.
I dag blev jag plötsligt jätteledsen och grät och då lossnade det blockeringen ifrån  baksidan av hjärtchakrat.


-Allt är bara bra med mig, gamla känslor och tankar har kommit till ytan. Men jag har också börjat  bli mer harmonisk, börjat tänka annorlunda och börjat inse vissa saker. Problem jag haft i livet börjar försvinna ifrån tankarna. Personer som sårat mig djupt har jag förlåtit, ( det som de gjort gör liksom ingenting för det känns som om det inte längre spelar någon roll. Att jag inte längre är ett dugg arg på dem utan älskar dem i alla fall) känns väldigt märkligt då jag har börjat släppa på saker som inte tjänar någonting till.

-Allt är bra med mig. Lägre energier försvann de första dagarna så nu sover jag bättre. Det ”surrar” i hela min kropp. Förändringar omkring mig har skett i min arbetsgrupp, så nu arbetar jag tillsammans med kärleksfulla kamrater. För övrigt så känns det stabilt och bra.
Surrender fungerar bra i varje stund det behövs.


-En dag i förra veckan, så kom känsla av stark tacksamhet till mig själv - att jag var o är så tacksam för jag stått ut i alla dessa år och kämpat och haft tålamod med alla utrensningar osv osv. Grät floder. Tackade för mig själv till alla nära o kära som stått ut och varit där för mig på deras sätt osv.

-En dag helt plötsligt när jag står där i duschen känner jag helt plötsligt glädje inne ifrån mig - kände inte igen mig - kom så plötsligt och jag kan säga också att hela 21 dagars meditationstiden nu har jag överlämnat och överlämnat. Kändes som något släppte Isilia.

-I natt vaknade jag när jag fick healingenergi och jag surrender allt
Som hände. Det var härlig energi som rensade ut energier i huvudet
Och i benen, samt runt hjärtchakrat.

-Vaknade en natt i mina drömmar då det var starka energier som rensades ut, och jag fick då även hjärtklappning så jag kände gamla rädslor rensas bort.
Känner att jag fått ett stabilt lugn inom mig som stadigt finns kvar. Känns bra att energin även kommer andra omkring mig till nytta.

-Det var lugnt flera dagar och sen börja det komma upp bla tacksamhet. Jag lämnade över så mycket jag kunde

-Tack snälla ni för healingen! Känner mig mindre orolig och stressad. Mer harmonisk och känner att jag har börjat prioritera mitt liv annorlunda. Har börjat tänka på mig själv och vad som gör just mig lycklig. Dessutom är jag inte lika rädd för att ta konfrontationer. Så Har jag velat om ett beslut väldigt länge om att byta stad och har under de här 21 dagarna bestämt mig och känt att det verkligen är rätt för mig! Och under den tiden har det hänt magiska saker! Jag undrar när nästa 21 dagars healing är för vill gärna delta i den också


-Första veckan gjorde jag mig av med mycket gammalt. Minns att de första gångerna som jag var med i 21 dagars healingen så kom jag inte ihåg att överlämna. Men så var det inte nu.



Vi håller ca 5 omgångar med 21 dagars Healing pr år. Intresserad? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...