onsdag 31 januari 2018

21 dagars Healing för frekvenshöjning, återkoppling från deltagarna


21 dagars Healingen är designad för att hjälpa människor upp i frekvens. Deltagarna får lära sig hur man bäst hanterar känslorna och tankarna, och får energistöd i en 3 veckors period. Sen får man veta vad man skall göra för att själv höja sin frekvens och behålla den hög. 

Allt har en frekvens, människor, trossystem, böcker, musik, tv-program, spel, och också våra tankar, känslor och de val vi tar i livet. Då allt vi väljer att ta in eller utsätta oss för har en påverkan på oss är det viktigt att välja rätt - om vi vill upp i frekvens och ha det bra och känna oss lyckliga. 

Vi hade många deltagare på förra 21 dagars Healing, november 2017, här är några av återkopplingarna:


-Den här 21 dagars Healingen har jag haft det mycket bättre än för. Har bett om hjälp mer än tidigare, hållit mig lugn i diskussioner, generellt mått mycket bättre en tidigare. Mycket mer tillfreds med livet. 

-Tusen tack för healingen! Det händer väldigt spännande saker här. Först av allt känner jag mig så lugn och i riktigt djup kontakt med Källan. Fantastisk upplevelse trots turbulent i mitt fysiska mående.
Jag är så djupt tacksam för healingen som sker. Från mitt hjärta till Er tusen tack!


-Jag känner mig mer lugn och rofylld på insidan. Känner mig friskare i kroppen, sover lite bättre.

 -Tycker jag har fått lite mer energi. 

-Ville bare dele med deg at jeg merker endringer, allerede igår og nå idag! Takk for at jeg får være med!

-Den här gången håller jag på att öppna mitt inre seende. Mår väldigt bra den här gången. Känner mig glad. Så jättemycket tack till dig och Fredrik


-Tycker det går bra, känner mig mycket starkare och stabilare. Känns som jag har hittat åt vilket håll jag vill i framtiden.

-Jeg ser alltid frem til min meditasjon stund, og vil forsøke å fortsette også etter dette er over. Tusen takk for tips Og takk for dette fine opplegget!


-Tack!  Förra 21-dagars blev jag rätt trött och det var delvis rörigt. Denna gång har jag fått världens energi, och det känns som hela familjen påverkas!! Skratt o glädje o fin gemenskap, så är det inte alltid. Meditationerna känns lite olika varje gång.


-Första kvällen hände nåt märkligt. Jag kände en doft eller att det luktade någon sorts rök. Nästan som piprök. Sen dom här andra dagarna har jag mediterat 1 timma på morgonen till Solfeggio. Känner en glädje i kroppen ju längre  jag kommer på den skivan. Fast jag har lite svårt att koncentrera mig så känns jag glad och lycklig 
 
-Isilia, hadde du vært her nå skulle du ha fått en hjertegod klem 

-Hej, nu har det gått några dagar och nu mår jag mycket bättre igen så var nog mycket negativa känslor,"skräp" som kom ut för mig i början.

-Under den här 21 dagars healingen märker jag att det händer saker, och jag är väldigt tacksam för det!

-Tack för möjligheten att vara med på 21 dagars Healingen, jag upplever att jag har lättare att komma djupt i meditation.

-Tack så mycket för ditt mail Isilia! Det kändes lätt och energifyllt att läsa. Jag har under healingen pendlat i tillstånd. Som du nämnde i tidigare mail kan tidigare upplevelser komma upp till ytan och det har de gjort under den här perioden för mig. Jag har vissa dagar upplevt total frid och kärlek med inga tankar. Dessa stunder är fantastiska, känner mig levande och glad.

-Jag har upplevt att jag har haft en stark närvaro i min bön dessa veckor. 


-Jag har känt mig lugnare än normalt i kropp och huvud


-Tack för ditt härliga svar! Tack underbara ni för all healing! Tack för att du finns <3


-Den här musiken ni rekommenderar upplever jag tilltalar hjärtat och höjer frekvensen.


-Först ett stort tack för att jag får vara med om detta. Tack för kontakten jag fick med Moder Jord!

-Människor jag möter beter sig annorlunda mot mig än de betedde sig förut. Jag har ro i sinnet, o känner mycket i hjärtat. Det är härligt att leva!

-I morse vaknade jag och fick se ljusblå healingfärg som såg ut som en stjärnhimmel med miljarder stjärnor som pulserade i mitt tredje öga. Härligt uppvaknande. Kroppen renas från gamla energier och jag har det bra. Tack för healingen

-Upplevde det ganska så lugnt under perioden. Vill tacka från mitt hjärta till dig Isilia och Fredrik för er hjälp 


-Du har, med healingen og de behandlingene du har gitt meg, vært ankeret mitt de siste ukene. Hadde ikke jeg vært påmeldt healingen før min mor døde, så vet jeg ikke hvor jeg hadde vært. Det var som om det var meningen at våre veier skulle krysses...


-I dag er siste dag av healingen, skulle ønske det hadde vart litt lenger....



21 dagars Healingen för frekvenshöjning passar för människor som är seriösa i sitt spirituella sökande, och som är redo att släppa allt som drar ner frekvensen och istället ägna sig åt det som har hög frekvens och kan höja en. Det är viktigt att veta vad som är Sanning, och vad som är illusion. 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...