söndag 5 november 2017

Vad händer på 21 dagars Healingen?

Återkoppling från deltagare:



21 dagars Healingen för frekvenshöjning erbjuds till de som är klara med distraktioner och omvägar i lågfrekventa trossystem, och som nu önskar att bara utveckla sig spirituellt. 
Under 3 veckors perioden får man energistöd samt mails med vägledning och goda råd. Man mediterar 1/2 timme pr dag på en tidpunkt som man väljer själv, och man kan få svar på frågor. Ingen kunskap i meditation krävs.



-Nu har det ju redan gått en vecka! Det har varit oväntat bra. Det är fantastiskt att känna supporten vid meditationen! Du/ ni gör ett arbete som jag är mycket tacksam för. Kommer att vilja vara med nästa gång också. 


-Tack för senaste 21-dagarshealingen, vilken enorm gåva! 


-Jag har kommit in i en lite lugnare och mer vilsam takt och det känns toppen. Så det blev perfekt för mig att vara med på 21 dagars den här gången!

-Stort tack för all healing dessa dagar. Det känns alltid bra att vara med. Bra med alla tips också, och bra musik.

-Jag känner mig lugnare än normalt. Redan efter någon dag in på 21 dagars så fattar jag ett beslut att mitt nuvarande jobb kommer att avvecklas inom 6 månader. Nu framträder istället en större livsuppgift, mening, mina egna värderingar. 


-För mig känns det som om jag håller på med ett jätte jobb. Jag har ända sedan i somras haft känslan att: vad spelar det för roll? Inget känndes riktigt kul. Tidigare var det en vag förnimmelse av detta men nu under 21 dagars healingen har det börjat bli tydligare. Men jag är inte uppslukad av det, jag kan se att det finns där närvarande men att det inte är jag. 
Känslan är att jag håller på och drar upp en rot som sitter djupt inom mig. Det är dax att äntligen befria mig från detta tunga. 


-Det har blivit lättare och lättare att slappna av under meditationerna.


-Jag mådde dåligt första veckan. Det vände den andra veckan och jag började må bättre och känner mig mycket starkare i mig själv. Så Tack än en gång. 


-Oj va det händer saker här, jag vill tacka o känner en tacksamhet för det som händer


-Allt är bra med mig.Tydligare drömmar.


-Det är jobbigt med mina näras vredesutbrott, negativa tankar och känslotillstånd, men jag berörs inte längre på djupet.  


-Jag sitter I skogen rätt nära huset en halvtimme var sen eftermiddag. (Både räv o ekorre har kommit helt nära) Jag inleder alltid med att öppna mig för “det som Isilia kallar Källan” som finns med hela tiden. Emellanåt sitter jag bara öppen. Jag lever med detta om dagarna och tycker att det går bra att “lämna över” när jag behöver hjälp. Det är en så fin och trygg känsla att få göra det. 


-Igår hade jag en jätte speciell upplevelse där något hände i mig och något/ ljus energi kom in genom huvudet och ögonlocken och ansiktsmuskelaturen vibrerade i någon eller flera minuter. Så blev jag lättare. 


-Jag dricker mindre kaffe och känner inte för alkohol längre.


-Allt känns så extremt tydligt i mig, jag känner allt från andras känslor fast det verkar som jag känner de starkare än dem själva gör, jag känner också av processer i min egen kropp. 
Jag försöker se på smärtan bara iaktta den och så be om hjälp att släppa / lämna över till Källan, det lättar ibland..


-Det är otroligt vad mycket som händer, och snabbt. Mycket som kommer till ytan. Många rädslor som stoppats undan och undvikits i det längsta. Nu är det dags att de får vibrera och släppas iväg. Solfeggio-musiken är så bra och gör det lättare att slappna av och våga vara med det som känns. Sen njuta av att högsta källan tar hand om det. Tacksam. 


-Jag vill tacka dig och din man för allt underbart som ni gör: healingen och många bra tips, det uppskattas verkligen.


-Det har varit bra för mig!! Jag har kommit igång med meditation varje dag och fortsätter att utveckla mitt förhållande till "Källan" efter bästa förmåga. Det finns med mig mer o mer i vardagen. Jag vill vara med nästa healing period. Tack för alla fina tips.


-Tack Isilia och Tack Fredrik för att ni finns. Tack för ni hjälper mig och andra - att 21 dagars healing finns - Tack !


Intresserad? 

klicka här:  https://www.21dagarshealing.com/











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...