onsdag 15 mars 2017

Referenser från 21 dagars Healingen januari 2017

De som var med på 21 dagars Healingen januari 2017  skriver:



www.21dagarshealing.com

-Jag har verkligen upplevt denna 21 dagars healing som en städning av gamla rester i mitt liv. Konstiga drömmar, plötsliga lyckorus och en känsla av att vara osårbar. Till och med när krångliga saker har hänt har jag behållit lugnet och leendet. Den här gången kändes mindre omvälvande, men utrensade, som om förra gången tog tag i det stora och nu var det resterna som skulle bort.
Mina galna drömmar har varit frigörande – vaknat av att jag skrikit rätt ut, men väl vaken har jag känt mig väl till mods. Allt har lättat.
Jag bryr mig faktiskt inte längre om vad andra tycker om mig. Jag gör det jag tror på, jag känner kärlek till alla och vill de ogilla mig så bjuder jag på det. Så var det inte innan. Allt är lättare i livet, inget är egentligen så himla allvarligt.
Meditationerna  funkar bra, jag kör på morgonen.
Mitt liv är gladare och roligare. Möjligen går lite fler saker min väg, men inte för att jag strider för det, det bara sker. Tusen tack!


-Jag har släppt mycket gammalt och när jag tänker efter lever jag så som jag alltid har drömt om. Människor har kommit i min väg som jag har längtat efter och framför allt har jag släppt ambitioner som egentligen inte är mina utan pålagts av olika modeller hur man ska vara och göra. Prestige och stolthet har bara försvunnit, och jag känner mig tillfreds med mig själv. Så är det idag. Det pendlar lite i känslorna, men för varje session med dig och för varje 21 dagars så kommer jag närmare mina sanna behov.


-För mig har det varit hög energi och jag har känt mig lätt och i hög vibration. Lite gammalt skräp har kommit upp i form av fysiskt obehag   men jag har lyckats släppa och surrender till Källan. Har många utmaningar i det nya jobbet men känner mig lugnare än någonsin, känns som att  jag vilar i att allt är som det ska. Jag kopplar mig aktivt till Källan flera gånger om dagen för att "tanka" energi. Känner mig lyckligare och mer hel än jag någonsin känt mig. Är så djupt tacksam!


-Tack för underbar healing. Känner mig lugn och stabil. Och känner tillit och glädje.


-Människor är gladare och vänligare och söker kontakt med mig tycker jag. Jag är nöjd med livet och vet att 'det ordnar sig till det bästa'. Jobbar med att överlämna allt som skaver till Källan, det känns lättare nu. Meditationerna har jag inte fått till, det pratade vi om, har däremot lyssnat mycket på Hawkins och en del pusselbitar har fallit på plats. Ser fram emot nästa gång. 


-Det kjennes godt å være med på 21 dagers healingen igjen. Denne gangen ble jeg løftet i energi fra første dag. Alt føles  veldig behagelig . Tusen takk!


-Tack för all healing som förmedlas. Första och andra kvällen hade jag känningar i hjärtchakrat. Pulserade och det gör det fortfarande från och till. Känner mig gladare och mer hoppfull


-Jag känner mig lugn.  Jag känner mig nyvaken under hela dagen den här veckan. Det är underligt. 


-Sorgen min har släppt till en del, men som sagt, jag tror utrensningen håller på ett tag till. Måste lära mig att inte göra motstånd, som jag gjort tidigare utan be om hjälp och släppa helt. Har dialog med Källan varje dag och mediterar dagligen. Tack för all hjälp jag fått på vägen


-Generellt tycker jag att jag känner mig lugnare och gladare. Det bästa jag fått ut av 21 dagars Healingen är Lugnet och så älskade jag att ge mig själv 30 minuters meditation varje kväll med högfrekvent musik. Känner mig kanske lite lugnare och tryggare i relation till andra.
Mediterar 30 minuter så gott som varje dag med musik. Har även överlämnat till Källan och surrender när det är något som kryper på, tycker det känns rätt.
Tusen tack 


-Det har känts lugnt, och efteråt har jag haft mer energi och varit pigg på kvällarna. Det har känts bättre än förra gången, inte mycket oro eller ångest har kommit upp. Mer blå färg har pulserat i mitt inre öga. Efteråt känner jag mer lugn och positiv energi, fått nya idéer. Bättre relation med barnen. Har haft klåda på hela kroppen. (utrensning) Stort lugn i mig själv, men mycket energi. Livet känns bra och stabilt, trots några problem i familjen. Har också kunnat sova djupare. Att överlämna till Källan känns bra och befriande lugnt.


-I början - första veckan var det inte så bra. Hade sedan session med Isilia och det blev bättre. Efter healingen kände jag större skillnad. Jag fick mer energi, glädje och kraft. Började städa undan en del som jag inte orkat tidigare och det kändes jättebra. Jag känner nu mer livsglädje och det är lättare att hålla min frekvens uppe.
Känner nu att jag sprider mer glädje bland andra,  och känner mig lite starkare i kroppen
Livet känns mer glädjefyllt.Känner mig starkare och mer levande. Delar av mig själv som varit borta börjar visa sig igen. Jag är inte arg på Källan som jag varit tidigare.
Känner att jag har kontakt med Källan mer och oftast när jag lägger mig känner jag närvaron och olika sensationer i kroppen samt mycket violett ljus.


-Den här omgången med healing märker jag stor skillnad i förhållande till tidigare tillfällen. Har inte några smärtor i kroppen tack vare dina behandlingar. Lite smågnissel finns pga mitt stillasittande jobb men wow vilken skillnad. Innan tidigare healingveckor har det alltid dykt upp något som skavt som jag behandlat under den perioden och det har visat sig som något jag blivit jättearg/ledsen eller blivit orolig av. Denna gång har det varit en tanke som dykt upp vid några tillfällen. En viskning om man jämför. Tror mig känna av när jag får healing då jag får energirysningar i hela kroppen.


-Jag upplever otroligt mkt olika saker denna healing. Denna gång mediterar jag flera ggr per dag.


-De första dagarna blev jag väldigt trött och nedstämd. Nu orkar jag promenera längre sträckor och humöret har blivit bättre. Men det kommer upp gamla saker då och då, men ber om hjälp att ta hand om dem. I går kliade det  på underarmarnas översida i en timmas tid. Idag har det varit lugnt. I kväll har jag känt mig rofylld på ett nytt sätt.


-Jag vill berätta att jag om dagarna mår väldigt bra just nu. Det är så rätt för mig med 21 dagars healing just nu, precis vad jag behöver. Tack!!!


-Den här gången har startat med några dagars utrensning, törst, huvudvärk och trötthet som kommer och går. Känns som healingen flyttar runt i kroppen. De tidigare gångerna har mycket gammalt kommit till ytan men nu är jag helt lugn. De sista dagarna har det blivit väldigt starkt. Hela jag vibrerar. En dag avbröt jag efter 20 min för jag pallade inte trycket. Igår höll jag ut men oj vilka vibbar, som att sitta i en högspänningsledning.


-Jag har mått jättebra humörmässigt, känt mig lugn och tillfreds. Har kunnat hålla distans och reflektera över situationer och kunnat känna att tidigare hade jag blivit arg/ledsen/irriterad över detta men det känns inte alls i kroppen. Jätteskönt! Lite spring på toa i börja och slutet av perioden. Några dagar har jag känt mig jättetrött och sovit middag på helgen, det gör jag aldrig annars. När jag känt energirysningar i kroppen har det varit mycket starkare än innan som när man ryser ordentligt, fast skönt.
När healingen tog slut märktes det jättetydligt, blev melankolisk och lite nedstämt, utan synbar anledning.


-Jag kände mig lugn under de 21 dagarna.  Men det blev mer puls runt mig.  Mina nära kära ville ha hjälp med mer sysslor.  Jag kände mig sömnig.  Jag har känt mig ännu tröttare efter de 21 dagarna.  Jag är i gång som vanligt. Har inget behov av att vila.  För ca 2 dagar sedan lyssnar jag på solfeggio till meditationen.  Jag fortsätter koppla upp mig mot källan ca 30 minuter varje dag numera.  Jag upplever mig nu piggare.  Det är lustigt.


-I början var jag nära sorg och mycket smärta, men jag har fokuserat på att lämna över det till Källan.  Har känt ett "vattenfall" över hjärtat. Hände första healing dagen att jag råkade ta sönder en grej, blev inte ledsen och upprörd! Över lag gladare energi runt mig. En bidragande sak är väl ett nytt jobb. Underbart skoj och trevligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...