måndag 2 januari 2017

21 dagars Healingen startar den 15:e. Här är referenser från förra gången

Nu är det bara  få dagar kvar till årets första 21 dagars Healing som startar den 15 januari. 
21 dagars Healingen är skapad för att hjälpa människor att höja sin frekvens så att de blir mer medvetna, få bättre humör och hälsa, och för att de kan komma vidare i sin personliga/spirituella utveckling.

Deltagarna på förra 21 dagars Healingen skriver: 






-Tusen tack för att jag får/kan vara med på detta. Det som händer är att när jag kopplar på healingen så känner jag i mitt hjärta hur det öppnas sedan somnar jag för det mesta eller näst intill.

-Vill skriva några rader om upplevelsen av healingen. Är ju även övertygad om att det är T3 dom hjälpt mig mycket med. 
Jag mår fantastiskt bra!! Känner Stor kärlek & tillit till livet. 
Trots allt som händer i vår värld så känner jag ett lugn i mig & att allt kommer bli bra. Går inte igång på saker (som jag gjorde förr.) Känns även stor skillnad i min relation med barnen. Bara njuter av varje sekund med dom. Har så mycket kärlek så det känns som jag ska spricka!:) Finns även över till min man, haha
Drar till mig människor & sammanhang som jag är menat att vara med. Sjunger bättre!:) 
Känner mig verkligen älskad & hur kärleken rusar genom min kropp, hur jag har änglarna vid min sida hela tiden! Har lätt att stanna till & koppla upp mig. Gör det flera gånger/ dag. 

-Jag mår jättebra. Har inte fått
                                    till så mycket meditation men
                                    lyssnat  på David R Hawkings och
                                    skaffat en av hans böcker att läsa.
                                    En stund varje dag känner jag
                                    energisurret i kroppen. Nu känner jag
                                    friden och lugnet du skrivit om
                                    tidigare. Hade en härlig dag igår
                                    där jag bara kände mig härligt
                                    rofylld i både kropp och själ, inte
                                    ett bekymmer i hela världen. Känslan
                                    är densamma som efter meditation
                                    eller massage fast med den härliga
                                    sockerdrickan i kroppen av
                                    energiflödet. De oros- eller
                                    irritationsmoment jag känt av har
                                    jag överlämnat och kunnat släppa.
                                    Flertalet gånger har jag 'stått
                                    bredvid' och tänkt att "det här
                                    skulle jag blivit arg/ledsen/orolig
                                    av förut". Annorlunda känsla må jag
                                    säga.

-Jag är inne i en mer positiv energi och är så tacksam och glad för det. Det är nytt att jag inte dyker i energi när omgivningen är negativ och jobbig. 

-Jag är mycket nöjd. Jag är väldigt mycket i nuet och har ett lugn i det. Känner mig också väääldigt trött, men det är en trötthet av positivt slag. Antar att kroppen säger till att jag behöver mycket vila nu när energierna jobbar.


-Jag anmälde mig till att delta i 21 dagars på rekommendation av en som varit med innan.  Jag har tidigare gjort 21 dagars med... (någon annan person som erbjuder 21 d Healing)
Det jag vill säga på dag tre, är att jag är fullständigt överraskad över att energin kan kännas så olika. Jag älskar att vara i den energi som jag är i just nu. Jag känner igen den men vet inte vart ifrån. Känns bra i hela kroppen. Känner mig hemma helt enkelt. Så igår kom mitt mind in och undrade om det händer nåt egentligen förutom att jag befinner mig i en så himla fin energi.

-Tack för all healingsom ni sänder. Helt underbart. Nu har det resulterat i att jag inte kan vara kvar på mitt jobb längre.
Arbetar med gamla som har psykiatriska sjukdomar och jag ger dem även en massa mediciner. Nu känner jag tydligt hur jag tappar energi enbart genom att hålla i medicinpåsen och jag blir ofta otroligt trött när jag är på  jobbet. När jag går ut genom dörren så känner jag direkt att energin stiger, sen kommer. Så nu har jag bestämt mig. Från första januari  går jag i pension.
Nu efter beslutet så slappnar hela min kropp av och en underbar energi fyller mig. 
Så tusen tack för all healing som Ni skickar och nu ser jag jättemycket fram emot The Body Code som jag bokat.

-Jag har känt jättemycket i hjärtat de senaste dagarna. 


-Jag har faktiskt läst 3 av Hawkin böcker så de känner jag till och jag känner jättemycket i hjärtat de senaste dagarna.


-Jag började direkt att känna en väldig energipåverkan i kroppen, trots att vi under första veckan var semester med barnen, och ingen tid för meditation. Jag har upplevt såväl djupa resor ned i mitt mörker och mina skuggsidor, som höga vibrationsnivåer, ljus och insikter. Under tiden har jag förmått att betrakta det som sker och upplever en större förståelse och helhetssyn än någonsin tidigare. Ren magi. 
-Upplevde inte nån direkt skillnad förra gången men nu sprakar det! Känner mig mindre rädd, mer trygg, glad, positiv, kärleksfull, klar mm. Så glad för detta! Ska vara med varje gång på 21 dagars healingen! Känner att jag förstår att allt är frekvenser... Att det är bra att lägga all kraft på att höja frekvensen. 
Vill lägga till att jag känner stor grad av förståelse som jag inte upplevt förut. Förståelse för andra och mig själv. Känner mig mkt motiverad att meditera nu. Woooohooo så obeskrivligt glad att det börjar hända nåt! 
-Efter några dagar började jag känna mig mer avslappnad, lättare i sinnet o lättare för att somna på kvällen. Healingen känns avkopplande o det känns som sockerdricka framförallt i armarna. Har stor nytta av musiken.


-Har varit lugnt trots oerhörd turbulens och osäkerhet i olika sammanhang. Har lämnat över problem till Källan och kunnat sova ordentligt mitt i alla frågor.


-Jag känner mig mycket lugn. Jag berörs inte längre av nyhetsflödet ifrån radio och tv.  Jag är otålig. Jag ser framemot att sluta mitt jobb och göra något annat nu. Jag omfamnar känslan av förändring. Allt känns bara fint.

-Tiden flyger iväg! Jag känner emellertid att jag får hjälp att klara av allt. Om jag lugnar mig lite kommer svaren. Jag har innan alltid varit impulsiv och agerat snabbare än jag skulle vilket blivit fel! Nu kan jag vänta in bättre.
Jag ser tydligt mina dåliga karaktärer som jag har inom mig, och jag mår inte illa av det längre. Plötsligen inser jag vad det handlar om och lämnar det över till Högsta Källan och ber om hjälp att förändras. Det känns som om det blir omhändertaget då.

-Jag har mediterat ordentligt en del dagar, andra dagar har jag kopplat upp mig när jag lagt mig. Jag känner ofta att det "surrar" i kronchakrat, och att jag känner en förbindelse med Källan. En dag kändes det extra mycket, både i bröstet och magen.
I början av healingen tyckte jag att jag mådde sämre mentalt än jag brukar, men den senaste tiden tycker jag att jag mår bättre än jag brukar, att jag är lite gladare.



Mer info om 21 dagars Healingen och anmälan



                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...