tisdag 25 oktober 2016

Erfaringar från deltagarna på 21 dagars Healingen augusti 2016



-Tack så mycket för 21-dagars Healingen! Är som vanligt -nöjd- med den!

-Tusen tack igen!! Jag anmäler mig redan nu till nästa gång. Det har gett mig så mycket

-Tack, imorgon har en vecka gått på denna omgång och det är så härligt att få vara med igen. Jag är mycket tacksam, TACK! 
1:a dagen kändes det som en utrensning. Jag var irriterad. 2:a dag kom en bubblande känsla som har hållit i sig. Det är väldigt härligt att känna energin och ljuset strömma och jag är så tacksam över livet, och att jag får vara med på denna resa. Just nu mår jag bra och överlämnar mig och allt som sker till Kärlekens Källa och litar på att den och livet hjälper mig och visar bästa vägen. Stort TACK !

-Jag är så tacksam för denna resa! De första dagarna var som ett rus, kändes som en förälskelse.. Igår började jag få ångest, irriterad . Jag gör som du säger, men brukar gå och känna mig som en dålig människa (har alltid tryckt ner mig själv) dock har det blivit så mycket bättre.. Så här händer det mycket! tack! 

-Jag mår så mycket bättre nu än innan healingen. Känner mig stabilare  tryggare och piggare. Längtar redan efter nästa 21 dagars healing!!! Tack för allt, är så enormt tacksam för all hjälp jag fått. 

-Den första veckan var väldigt upp och ner, men efter Body Code sessionen den 17 aug så kändes det som allt motstånd försvann.
Jag upplever att jag fått kontakt med något som är väldigt bekant för mig, och det känns som det skapat ett behov att hålla denna kontakt för att nå det jag vill i livet. 

-Känner hög och stark energi och överlag mår jag väldigt bra! En stark längtan har väckts inom mig av att dela med mig av det som jag vet och kan.
Sänder Dig och Din man djup tacksamhet för ert arbete och allt ni gör! 

-Den här gången har jag inte känt obehag i kroppen utan det känns lugnt, vilket är skönt. 

-Jag kände stark lyckokänsla speciellt första dagarna. Har drömt mardrömmar några gånger, jag förstår att det handlar om gamla saker som kommer upp. Men samtidigt så känns healing energin starkt. Positivt. Jag är jätte tacksam för att ha fått denna möjlighet att vara med.

-Det känns som tidigare 21-dagars...från pirrande lyckokänsla -till saker/känslor som kommer upp till ytan.Tack! 


-Hittills har healingen känts mycket bra. I början av healingen kommer energin mycket starkt och kraftfullt, men vartefter tiden går jämnar det ut sig och känns mer mjukt och fridfullt.


-Tack för ditt mailen under tiden, det får mig att se och förstå mig själv och hur jag ska släppa på gammalt. Stor kram ! Så tacksam!


-Försöker vara vänlig och närvarande. Har känt av energierna i mina händer och fötter. Har även fått 'energirysningar' när jag har läst som bekräftelse på graden av sanning i det jag läser. 

-Det känns bra och jag sover bättre, har endast haft huvudvärk 3 dagar men den är borta nu. Saker faller på plats, flödet känns lättare i livet.

-Skönt med healing igen, tiden sen sist har varit superbra.

-Jag hade inga jätteförväntningar men hoppades att jag inte skulle bli sjuk. Min erfarenhet är att jag inte tål healing så bra, förutom från ett fåtal healers jag träffat. Nu är jag mycket glad att jag gav mig själv den här presenten!
För mig satte det igång redan dagen innan helingen startade.(jag förstår inte hur men det var mycket tydligt)
De första dagarna var väldigt fokuserade kring mitt hjärta. Musiken du rekomenderade var också mycket starkare än jag trott. Jag har blivit fysiskt hjälp redan.Det är mycket positivt för mig det här. Det händer så mycket. Jag mediterar flera gånger per dag för jag trivs så bra i det. 


Läs mer om : 21 dagars Healingen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...