söndag 31 juli 2016

21 dagars Healingen, erfarenhet från deltagarna april 2016

Vad kan man få ut av att vara med på 21 dagars Healingen?

Det är förstås helt individuellt. Ofta kommer gamla problem till ytan för att helas för sen att övergå till inre frid och känsla av att livet är lätt och glädjerikt. Andra gånger kommer de positiva sinnestillstånden direkt.

Här är deltagarnas erfarenheter på 21 dagars Healingen i april:



-"Det jag kan rapportera just nu är att jag till min förvåning känner mig stärkt, både kroppsligt och mentalt. Jag känner mig också lyft över sådana passager där jag annars alltför lätt brukar falla in i gamla tankemönster. Det har inträffat bara två, tre gånger de senaste dagarna."



-"Jag har blivit mer medveten om mina tankar som kommer och går, och förstår att det beror på hur jag hanterar tankarna som kommer. Jag väljer nu själv vilka tankar som skall gälla under min dag. Det är underbart när när jag märker att allt vänds till det bättre."


-"Tack för allt ni gör rörande healingen!
Jag har inte haft obehagskänslor att tala om den här gången. Det lilla som kom lät jag bara vara och de försvann utan större obehag. En natt vaknade jag och bara kände att nu vill jag inte döma mig själv eller ha skuld- och skamkänslor längre! Jag kände t.o.m kärlek till mig själv, vilket kändes fint!
 Senare har det fortsatt att komma upp olika känslor som jag bett om hjälp att lämna. Det känns hoppfyllt att det går att släppa….
 Kram och än en gång tack!"


-"Det är härligt att vara med igen, min tredje omgång. Den här gången kom jobbiga tankar och känslor andra dagen. Det var som om jag blev påmind om hur allt varit och vem jag var innan, så jag kunde se tydligt att jag har förändrats. Det blev jobbigt och tungt, men jag överlämnade allt till Källan och nästa dag kändes det lättare. Dagen efter hade jag bara små känningar av det tunga - med en distans. Jag vet att jag får det jag behöver för att kunna utvecklas.." 


-"Jag har i veckor mått såå Braa. Jisses Isilia att livet kunde kännas så här! Glad trygg och förväntansfull underbart. Har oxå dragit in mer pengar som stärkt känslan av trygghet så klart.
I går kom en dipp, alla gamla känslor av otillräcklighet kom till ytan pga en speciellt situation.  Idag har jag gett behandlingar, och då kan man inte stå med sådana känslor i egen kropp så jag överlämnade
all gammal skit till Källan och nu är jag på rätt spår igen.
Att känna närvaron från kosmos och att kunna släppa oron för allt är i sanning en Gudagåva.Tack för allt Du gör."


-"Dessa dagar har jag haft sockerdrickskänsla i hela kroppen och det känns energifyllt. Jag sover bättre oftast hela nätter nu.Tidigare har jag vaknat för tidigt, kl 3 om natten.Tack för healingen!"



-"Just nu upplever jag en slags obekymrad lätthet nästa eufori. Det är lite som att jag kan bli bekymrad av att jag är så obekymrad......;-) som om egot viskar lite i bakgrunden att: nog måste du väl ändå bekymra dig lite....Ska bli spännande att följa fortsättningsvis veckorna".


"Oj vad mycket sorg och ilska och ångest som kommer upp nu när jag får healing av er.  Mycket positivt eftersom jag verkligen vill komma upp i frekvens men väldigt tufft också. Min tumör börjar kännas mjukare vilket jag tror är ett tecken på att den håller på att lösas upp. Oerhört tacksam för den fina healingen ska ni veta!" 


-"Sen 21 dagars healingen startade tycker jag att det går så lätt att göra muskeltestning på mig själv och andra. Känns som min intuition förstärkts sen vi började...."



-"Mitt aktiva liv proppat med görande varje dag fortsätter att rulla på ständigt… men under denna period upplever jag det som att jag ibland betraktar mitt liv utifrån och ser att så här vill jag ju inte leva – jag vill vara mer i existensen och varandet och mindre i det tidspressade görandet. " 


-"Eftersom jag jobbar hela dygn har jag inte lyckats meditera som tänkt, men jag valde att överlämna mig, öppen för healingen, som den kom till mig, dygnet runt.
Jag känner mig stark, jag upptäcker och kan säga nej till sånt som jag inte mår bra av. Jag känner tillit till att allt blir som det ska. 
Jag är så glad att jag är med och kommer att vara med nästa omgång med."


-"Jag upplever att locket för öronen är bättre, precis som förra gången efter ett par dagar. För övrigt så känns känslorna annorlunda, att jag är på mitten inga toppar eller dalar. "


-"Jag känner mig lugn, och det känns skönt ."


-"Jag har mediterat och känner 'sockerdricksbrus' i kroppen av energi. Redan direkt från morgonen men även under dagen, som ett stilla brus eller i små vågor. Vid några tillfällen har det växt sig jättestarkt så att jag 'ryser' i hela kroppen och det håller i sig upp till en halv minut."


-"Jag känner av healingen, de sista dagarna har jag haft rysningar  som gått nerifrån och upp  i hela kroppen. I helgen var jag trött och ledsen och det kom tårar utan anledning vid ett par tillfällen. Jag har känt mig väldigt lugn och rofylld. Människor brukar kommentera att jag är så lugn men nu känner jag det verkligen. En sak som jag tycker är spännande är att jag känner energin i mina fötter och händer."


-"Känner mig vilsen, förväntansfull , glad, "spänd"... Jag upplever mig mer mer öppen för intryck än tidigare. Jag har försökt att meditera 15 min-30 min varje dag och det har hjälp att få ett lugn i kroppen. Nu låter det som att mina dagar endast är kaos och så är det inte. Men absolut mer "processer" som är igång samtidigt i sinne/kropp. Ser fram emot resterande dagar!"


-"Tror min frekvens måste ha stigit en hel del senaste åren för mitt liv är 100% annorlunda, dvs. mest mina reaktioner och tankar."



21 dagars Healingen är designad för att hjälpa människor som är seriöst intresserade av spirituell utveckling att komma upp i frekvens - båda energimässig hjälp och genom utbildning i hur man själv kan höja sin frekvens. 


Läs mer om 21 dagars Healingen och anmäl dig här.


Andra artiklar om 21 dagars Healingen: 



Sussis fantastiska resa från deprimerad till lycklig under 21 dagars Healingen.










Feedback från 21 dagars healingen juni 2015












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...