torsdag 14 april 2016

Min resa med Isilia, Emotion Code och Body Code.



Det här är en historia om hur det är möjligt att totalt förändra sitt liv och sin verklighet genom att förändra några grejer på sin egen insida. Med Emotion Code, Body Code, tillsammans med 21 dagars Healingen och Three dimensional Therapy (T3) fick Carin det bättre och bättre, och nu ler livet till henne. Hon har mycket klienter, jobbet är lätt och hon är nu i en kärleksfull relation till en man. 

Carin krockade lätt med människor, hon kände sig lätt misstrodd och undervärderad, och hon hade svårt att få klienter till sin business. Det kändes som världen var emot henne. 

Carins egen historia:

-"Jag hade sedan lång tid tillbaka mått dåligt och gått i terapi i flera år. Visst hade jag blivit lite hjälpt men det satt fortfarande mycket sorg, dålig självkänsla och övergivenhet kvar. Jag upplevde också att jag drog till mig fel människor. Det bottnade i min uppväxt med en narcissistisk mamma som gjorde allt för att trycka ner mig. Min pappa engagerade sig inte.

Rening av organen, upplösning av trauman och attraktionslagen

Under 2013 fick jag ett antal Emotion Code behandlingar av Isilia (på distans) vi jobbade mycket med min självkänsla, ångest och låga energi. Jag fick också råd om vitaminer, att ta hand om mitt inre barn samt att läsa om "attraktionslagen". Ibland kändes det lite bättre men jag upplevde att det inte varade så länge. Under 2014 ökade jag på mina behandlingar ytterligare med Body Code och Isilia tog bort trauman, dåliga energier, sorg samt rensade mina organ. Efter behandlingarna kände jag mig ofta avslappnad och ganska nollställd vilket var en skön och lugnande känsla. 

21 dagars Healing

Jag började att vara med på 21-dagars healingen under 2014 och har sedan dess varit med denna varje gång den varit, för jag hade fortfarande kvar stor tyngd och sorg. Rådet att överlämna sig till Anden/mitt Högre Själv hjälpte mig mycket då jag inte blev lika tyngd. Jag har för det mesta mått bra under dessa healingdagar. Jag har även sedan dess lyssnat varje morgon på Solfeggiomusiken i ca 20 minuter och då överlämnat mina bekymmer till Anden. Ibland har detta gått lätt och ibland har det varit lite svårare.

"Som om någon lyfte av mig en tung kappa"

Under 2015 fortsatte jag med Body Code sessioner och plötsligt märkte jag en markant lättnad från mina tidigare problem. Det var som om någon lyfte av mig en tung kappa och jag kunde plötsligt känna glädje. Plötsligt förstod jag att jag var värdefull och att jag inte behövde ta ansvar för alla andras problem och handlingar. Det var som att vinna högsta vinsten. Livet blev mycket lättare att leva. 

Omprogrammering av undermedvetandet

I juni 2015 började vi arbeta med T3 (Three Dimensional Therapy) Jag hade startat ett eget företag, men det gick trögt, det var något som gjorde att kunderna inte kom tillbaka i så stor utsträckning. Isilia började då titta på mitt trossystem och vi jobbade med detta under hösten 2015 där vi bl a ersatte mitt trossystem med positiv programmering såsom:

”Jag gör mitt bästa och kunderna är nöjda och kommer tillbaka” 
”jag är suksessrik”
”jag har flöde i mitt liv och allt faller på plats på bästa sätt”
”jag är en duktig terapeut”

Någon månad efter så vände allt

I princip alla kunder bokar nu ny tid, och även nya kunder strömmar till. Nu, efter ytterligare några månader har jag så fullt upp att jag kan arbeta från kl 08-20 varje dag. Jag känner mig, efter T3 behandlingen mycket trygg och säker, jag mår bra och känner glädje vilket jag är övertygad överförs till kunderna. 

Kronan på verket:

Vid den sista T3 behandlingen i januari 2016 bad jag Isilia titta på varför jag har svårt att sälja produkter till mina kunder. Hon ändrade då mitt trosystem till följande:

”det är kul att sälja”, 
"kunderna känner att jag säljer för att jag vill deras bästa”
”säljare är bra och ärliga människor”
”jag säljer för att hjälpa människor”. 

Tro det eller ej men nu säljer jag produkter utan problem. Ibland vet jag inte hur det går till, men bra går det. 

Jag är dessutom i en fin kärleksrelation med en underbar och fin man!

Livet har vänt och jag har jag aldrig mått så bra förut. Tack Isilia för du hjälpt mig så mycket med dina behandlingar."
Carin.





Om du har lust att prova på någon av dessa terapier kan du boka en session hos Isilia härhttps://www.timecenter.se/isilia 😃



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...