onsdag 5 augusti 2015

Feedback från 21 dagars healingen juni 2015

Meningen med 21 dagars Healingen är att ge hopp om att ett liv i glädje och kärlek är möjligt, och ge en upplevelse av en högre frekvens med ett högre medvetande som är människans egentliga naturliga tillstånd. Och också informera om vad man själv kan göra och hur man kan leva för att höja och behålla sin frekvens hög. Mer info om 21 dagars Healingen.


Här är feedback från de som var med på 21 dagars Healingen i juni. Några märker tydligt att negativa känslor och annan tyngd kommer till ytan under de 3 veckorna medans andra bara känner lättnad och mer glädje. Var och en får just det de behöver där de är i sin process för att komma vidare i sin spirituella utveckling.

-Det känns som något stor, uppvaknande sker inom mig. jag märker att jag kommer fram till sanningen och upptäckten av den - på riktigt.

-Jag har haft det väldigt bra. jag känner att min frekvens höjs. jag vil läsa mer och plötsligt förstår jag HAWKINS boken. jag gjorde inte det tidigare.

-Är mycket nöjd med 21 dagars - får upp gammalt skräp !!! men känner också mycket lycka och sköna känslor och en stor tacksamhet för så mycket....

-21dagars healingen är väldigt bra för mig. Det har den varit alla gångerna o särskilt den sista. Då hade jag extra mycket tid att vara ensam o det var super. Mycket föll på plats och jag har nu lättare att släppa till Källan. En stor lättnad! Jag vill vara med nästa gång!

-Kände mig först tung och trött, men efter det vände det och jag känner mig lättare och gladare för varje dag.

-Jag har fått bättre kontakt med min son nu! känns i hela kroppen! Tack för healingen!

-Första veckan var det många tillfällen med obehag som jag lämnade över till Källan och det fungerar genast. Efter det har jag blivit utmanad i att stå upp för mig själv och mina känslor.

-Efter andra Heart Wall behandlingen (Emotion Code) kändes det som någon skrapat rent mitt hjärta och det smakade "energi" i munnen.

-Takk for fin Body Code sesjon etter 21 dagers healingen i juni, og takk for veldig god hjelp den siste tiden.

-Jag har under hela tiden mått prima. Även om jag har ont i kroppen med utslag som kliar då och då så är jag glad i detta nu och vet att det blir bättre med tiden. Det är som om det tunga inte längre får något grepp om mig. Känner ofta gudsnärvaro och en lycksalighet i det jag gör. Att överlämna obehagliga känslor och tankar och även min tacksamhet till Källan har blivit som en rutin i mitt liv precis som att borsta tänderna. Just nu känner jag mig hemma i mig själv är mer balanserad och harmonisk har röjt ut och kört bort gammalt skräp och köpt en hel garderob med nya kläder - det var länge sen sist. Är glad och lycklig umgås mer och har större kontakt med mina nära och kära. Jag känner mig också stark och frisk har börjat cykla, jogga samt yoga. Har även märkt att jag är humoristisk, något som vi måtte ha ärvt av det Gudomliga, för något som jag gjorde spontant och sa för mig själv, fick mig att börja skratta...

-Jag tycker det är helt underbart att meditera, det har blivit 30 min o ända upp till över en timme ibland, för jag vill inte sluta... jag kan verkligen koppla av under meditationen, jag lyssnar på source vibrations Solfeggio och sedan har den och flera olika frekvenserna fått spela under perioder här hemma.
Jag känner mig lugn o avslappnad, bra för mig som är sjukskriven för stress sedan 1/4 i år. Detta kommer nog hjälpa mig att komma tillbaka snabbare och förhoppningsvis att jag kan släppa på allt som jag inte ska gå omkring o bära på. Jag har lite halsproblem, med harklingar o hostningar, men jag ser det som en extra utrensning, under pågående behandling. Tack för er healing o frekvenshöjning och jag ser fram emot fortsättningen!

- Det här är ju jätte spännande. Jag trodde inte att det skulle hända så mycket med mig. Lätt ångest känsla har dykt upp men jag har överlåtit det till Källan och då känner jag faktiskt att det lättar, om inte på engång så vet jag att  allt sker för det bästa. Jag har även känt äkta glädje och kärlek som jag har väldigt svårt att känna vanligt vis. Hade en dröm där mitt ex kom och bad om förlåtelse och jag förlät .Dagen efter så kändes det så äkta och jag mådde så bra . Det har kommit upp sådant som jag ej trodde skulle vara till någon betydelse,  tydligen så har det suttit sig kroppen.

-Jag sover mer än tidigare, är annorlunda på ett sätt jag inte riktigt kan sätta ord på.

-Tack så hjärtligt för de heliga 21 dagarna! Det har varit ganska stabila veckor. En inre frid har infunnit sig och jag kan vara mer neutral när det händer saker omkring mig. Mitt i perioden blev jag provocerad av ett familjemedlem. Jag kände att jag sjönk i frekvnes, grät en stund, överlämnade sen till Källan. Dagen därpå var det lugnt igen. Skillnaden är stor. Lättheten är påtaglig.


-Det går bra med meg, jeg har bestemt meg for å våkne helt opp i dette livet, men det er litt utfordrende av og til også. Jeg prøver å følge dine råd om å drikke vann, velsigne mat og drikke, trene litt yoga, overlate problemene mine til Kilden, velge høyfrekvente aktiviteter og situasjoner osv, og det hjelper. Det hjelper også å være i naturen, meditere, be om healing og å bade/dusje. Alt som hever frekvensene og alt som renser og jorder er bra føler jeg. Jeg setter stor pris på den hjelpen jeg har fått av deg så langt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...