lördag 21 mars 2015

Sussis fantastiska resa från deprimerad till lycklig under 21 dagars Healingen.


Susann var utbränd och deprimerad, tålde inte stress och hade högt blodtryck. Hon hade haft det tufft länge, och speciellt illa blev det efter cancer & dödsfall i familjen, och på grund av allt det här har hon varit arbetslös under många år.

Susann berättar:

 "- Det hände så mycket på kort tid. Tack vare 21 dagars Healingen och Body Code behandlingen (dessa är kraftfulla) fixade jag 2 veckors praktik till min son som kan leda till fast heltidsjobb, och så var jag på egen jobb intervju som ledde till att jag nu är tillbaka i mitt gamla yrke.
Min andra son har varit deprimerad under en längre tid och bara klarat av halv tid på sitt jobb. Men nu har han ökat sin tid radikalt och mår mycket bättre.
Så hela familjen har påverkats till det bättre tack vare min frekvenshöjning.

Under de 21 dagarna kände jag en lättnad och jag fick hopp för framtiden. Jag kände mer kontakt med änglarna och Högsta Källan, och nu ser och känner jag också energier bättre. Jag känner att jag får vägledning och svar på mina böner, och det är så skönt att vara lycklig igen! 

Nu efter de 21 dagarna går jag och ler hela dagarna. Människor dras till mig nu när jag har en högre frekvens. Jag tänker på det Isilia skrev om hur många människor man kan påverka beroende på hur hög frekvens man själv har.
Jag märker nu tydligt vad som har låg frekvens och drar ner mig, så att jag kan välja bort det, och jag har fått för vana att meditera så det gör jag fortfarande en stund varje dag, till Solfeggio frekvenserna.
Jag märker att det går lättare att lära sig nya saker nu, och jag har fått sug efter ren hälsosam mat. Jag har slappnat av på de alltför höga kraven jag hade på mig själv och mår bättre av det, och jag känner att självförtroendet är på topp. 

21 dagars Healingen kom till mig precis i rätt tidpunkt, jag är såååå tacksam!
Så jag rekommenderar 21 dagars Healingen till alla som önskar och är redo för en förändring, varje person får ju precis det han/hon behöver för att utvecklas och komma vidare. 
Jag kan också verkligen rekommendera att göra en Body Code session innan eller  i början av 21 dagars Healingen. Isilia fick bort så mycket sorg när hon löste upp min hjärt-vägg (Heart Wall). 

Dessa 21 dagar har varit som en underbar "spa behandling" för mig med fantastisk healing och högfrekvent musik." 

Sussi, Norrköping


Kommentar från Isilia:

Vi har haft några som upplevt en enorm ökning i frekvens och därmed blommat upp och blivit av med plågor och depression. Det är de som har "lidit klart"(ferdige med å lide) och är redo att ta ansvaret för sitt liv själv och som är redo för förändring. Det varierar mycket, men hittills har alla som varit med stigit i frekvens på den här 21 dagars resan. Enligt Dr. David Hawkins är det vanligt att människor stiger bara 5-10 poäng på Hawkins´scale of consciosness i loppet av ett helt liv, men på 21 dagars Healingen ser vi att det är möjligt att stiga mycket mer. 
Man måste själv önska att vara med, och det är de som från djupet av sitt hjärta önskar en förändring som får bäst effekt. Vi har haft flera människor som stigit mellan 20 och 100 poäng under en 21 dagars Healing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...