onsdag 3 december 2014

Kommentarer från de som varit med på 21 Dagars Healingen för frekvenshöjning.


Här är några referenser och kommentarer jag fått från deltagare på 21 dagars Healingen:

-"Til min store overraskelse merket jeg stigning i frekvensen etter bare en dag eller to! Jeg kjente meg litt lysere, lettere og gladere".

-"Jag har haft en sån toppen sommar. Känner ett lugn som jag inte upplevt tidigare. En djupare tillit till livet och att allt är väl. Utmaningen blir ju senare i höst när allt ska gå i normala gängor igen, men tror att en förändring faktiskt har ägt rum. Upplever ibland när jag får energin från kosmos, när du ger healingen, och kan ibland bli jättetrött, men på ett behagligt sätt".

-"Grejer som handlar om mitt eget varande här på Jorden har kommit till ytan, och jag kunde se det som harmoniskt och kärleksfullt och precis som det ska vara. Jag fick en Body Code session av dig precis innan healingen startade, tror den också bidrog till att det släppte mycket i mig. Stor Tack och kram till Dig".

-"Har direkt känt av nån frekvenshöjning så... försöker under dagen och i sängen innan jag somnar att "lämna över" till det högsta goda, känns lite lättare då". 

-"Noen dager etter at healingen startet, hadde jeg en vond, emosjonell opplevelse. Men reaksjonen på denne var annerledes enn før. Jeg kjente på de vonde følelsene, men de satte seg ikke fast som de så ofte har pleid å gjøre, de gikk gjennom meg på langt kortere tid enn tidligere".

-"Jeg har merket det du skriver om, at tunge ting blir tvunget opp til overflaten. Men det er greit når man skjønner hvorfor. Jeg er faktisk noe roligere(lugnare). Litt mindre stress og uro." Så noe har skjedd! Jeg er veldig fornøyd. Tack ska du ha! "

-"Tycker överlag att jag mått mycket bättre, känt mig mer positiv och starkare den senaste tiden. Jätte skönt!!! "

-"Dina tips var jätte bra, ska försöka ta till mig dessa. Och det här med att förlåta sig själv och andra är nog något jag behöver jobba med....Jag blir med på neste 21 dagars Healing också!"

-"Tack för hjälpen med frekvenshöjningen! I början hände mycket märkliga saker. Under en dag återkom konstiga lite otäcka känslor som avtog i kraft under dagen. Till slut försvann de helt. Glömde sen vad det var. Under dagarna har olika känslor från problem kommit upp för att sen försvinna." 

-"Jag vill tacka så mycket! Jag har fått mycket insikter under dessa dagar och jag kommer  jobba på att förlåta och känna tacksamhet."

-"Ibland har det känts så lätt att uppskatta livet och allt runt omkring. Tills nästa dag, då kan  jag ha sänkt mig till en låg frekvens nivå. Men jag har uppmärksammat det!!! Och tänkt på att lämna över till Källan. Jag har  varit lite ojämn i humöret, men börjat ta mer plats och stå upp för min rättighet att också få synas och höras. Emotion code har säkert också hjälpt till att öppna hjärtat för att ge till mig själv och sända ut på ett sannare sätt, utan skal (runt hjärtat). Jag är intresserad av mer healing resa, den som startar 11/12." 

-"Jag kan säga att jag har bara mått toppen sen behandlingen har startat. Saker har varit lätta och glada. Jag har gjort stora framsteg i min idrottsträning, där jag ibland har blockerat mig mentalt av tungt sinne. Är lite förkyld men det känns som jag är back on track!"

-"Tack för resan i den senaste frekvenshöjande 21-dagars healingen...  Även om det ibland känns tungt så är det ändå sant och riktigt i slutänden. För "Något" berörs bortom mitt intellekt. Det räcker endast med en liten glimt av detta något för att få en förståelse om mig själv och vem jag är! Deltar mer än gärna på nästa 3 veckors period :)"

-"Under 21 dagars healingen hade jag jättelust att stretcha min rygg. Mina problem i vänstra axel försvann då.  Jag har också haft problem med vänster höft, men nu har jag inte känt det på några veckor. Jag har haft skador i knäna men de smärtorna har också avstannat de senaste veckorna." 

-"Jag har mediterat varje morgon och lyssnat på Solfeggio alla dessa dagar. En morgon fick jag en tydlig symbol till mig som jag sen kollade upp på nätet. Den stämde perfekt för mig. Pannchakrat har känts tydligt då något skett där. Känner mig mer i balans känslomässigt. Ska dricka mer vatten, lovar det. Tack för all healing som får mig i mer balans! "

-"Ja det är mycket som händer i kroppen. Jag har nog som du skriver ett motstånd och ska arbeta med att överlämna detta till mitt Högre Jag Tack !!!"

-"Takk for sterk fjernhealing i dag. Jeg kjente virkelig til frekvensøkningen og hadde en kjempefin opplevelse under og etter sesjonen. Gleder meg til dagene som kommer. Denne prosessen har jeg intuitivt god tro på".

-"Tack för att du erbjöd mig tillfälle att vara med på healingen. Det har hänt en del förbättringar som påverkat mig på ett positivt sätt. Depression och ångest har nästan försvunnit och mycket annat pga mitt nya tankesätt. Jag skulle mycket gärna kunna tänka mig vara med på nästa healing. Jag kommer nog läsa några rekommenderade böcker framöver! Har hjälpt mycket! "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...