fredag 14 november 2014

Fynda Dr. Hauschkas duschtvål

Jag har alltid tyckt att det är bäst att smörja eller på annat sätt utsätta huden bara får sådant som har matvaru-kvalitet. (huden är inte är tät, det man har på åker in i blodet). Därför är jag så glad för Dr. Hauschkas duschkrämer, de innehåller bara naturliga råvaror och doftar fantastiskt då de innehåller rena eteriska oljor. 

Min favorit är Dr. Hauschka duschkräm citrus, den är sååå fräsch på morgonen. Men Dr. Hauschka duschkräm Ros är ju också härlig, eterisk olja av ros verkar harmoniserande på kropp och sinne. Om man vill ha en lugnande dusch är Dr. Hauschka duschkräm Lavendel/sandelträ perfekt. Sen har vi Dr. Hauschka duschkräm Mandel , Dr. Hauschka kallar den: "sensuell och mjuk". 

Alla är speciellt utformade för att ge och hålla på fukt, och alla innehåller kvitten som skyddar och hjälper huden att hålla på fuktigheten.

Om du inte kan bestämma dig, köp en av varje! Då kan du välja det som passar bäst varje gång du duschar! Alla duschkrämerna är unisex, dvs. de passar både till män och kvinnor, men de är även perfekta till barn.

Passa på nu, det är nämligen specialpris på alla 4 Dr. Hauschka duschkrämer.  (Obs; Begränsat lager)



  
 

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...