måndag 5 maj 2014

Megakristaller, rosa insjöar, och världens största spegel

Klicka för att göra bilden större

Vår Jord är mycket varierad och har ställen så fantastiska och vackra att man kan tappa andan (miste pusten). Det här är ju sådana kristaller som vi har sett i Superman-filmerna, och jag hade ingen aning att de fanns i verkligheten. Jag vet inte vad du tycker, men jag skulle mycket gärna besöka den här kristallgrottan! 

Till alla fotografers frustration kan en flat foto aldrig återge hur fantastiskt en upplevelse är. Men vi kan ju använda fantasin och låtsas vara inuti bilden på riktig, och se vad som då händer ....

Om du klickar på den här länken kan du se bilder från ställen du inte skulle tro existerade: http://www.boredpanda.com/amazing-places/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...