måndag 5 maj 2014

Body Code, en energi healing metod som löser det mesta och som även funkar på distans.

Vad om du med hjälp av information från ditt undermedvetna kunde finna ut varför du er sjuk eller har plågor? Och vad om du med den här informationen kunde påverka din kropps energifält så att din kropp kunde helbreda sig själv?


Det är just det här vi gör när vi jobbar med Body Code (eller Emotion Code). Med de här energi healing metoderna kan man sätta fingret på underliggande orsaker till specifika hälsoproblem, och när man löser upp de underliggande orsakerna försvinner problemet nästan alltid. Av och till sker förbättringen nästan ögonblickligen, andra gånger tar det lite längre tid och fler behandlingar. Det är nämligen nästan alltid mer än en orsak till en sjukdom eller plåga. 

Jag använder kinesologisk muskeltest för att finna fram till det som är underliggande orsak till klientens problem. När jag jobbar på distans använder jag min egen kropp som stand-in för klientens dvs. jag testar på mig själv. Det här är en fantastisk förmåga som människokroppen har, den kan sätta till sidan sina egna behov och tillfälligt (midlertidig) användas till en annan persons fördel.


klicka för större bild

På kartan ovanför ser du en översikt över orsakerna till sjukdom och ohälsa. Den här kartan är Body Code 1:0, första utgåvan Av Body Code. När man klickar på en av orsakerna i kartan kommer man till fler kartor och kan zooma in på just vad som är orsaken till just det problem vi fokuserar på. Nu är emellertid Body Code 2:0 kommit, det är en uppgradering och förbättring där vi har fått med mer av det som kan orsaka sjukdom och obalanser i kropp och sinne. 

Body Code 2.0 har nästan dubbelt så många länkade sidor. Därför är det nu ännu lättare att träffa mitt i prick och effekten av behandlingen blir bättre. Jag har tydligt märkt att jag nu får bättre resultat efter att jag tog i bruk Body Code 2:0.




Jag har innan beskrivit hur en Body Code session går till, du kan läsa om det här

Och här finner du mer generell information om Body Code.

Om du undrar hur det är möjligt att göra behandlingarna på distans kan du läsa här.

Info om Emotion Code och Body Code behandlingarnas ursprung: Healers Library




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...