lördag 26 april 2014

Migrän, ögonflimmer och nervproblem försvann med Body Code - behandlingar på distans


 

Jag förvånas ständigt av hur effektivt man kan ta bort människors fysiska problem  med energi healing -metoden Body Code (+ Emotion Code) - även på distans. Att det är så lätt att lösa fysiska och psykiska problem är överraskande för många, och att det skall vara möjligt även på distans kan vara svårt att svälja för några. 

Jag försöker inte övertyga någon, men de som väljer ett trossystem där det jag gör är möjligt, de har ju en chans att få hjälp med sina problem.

För en tid sedan behandlade jag en kvinna som klagade över bland annat huvudvärk/migrän, flimmer för ögonen, nackesmärtor och känslolöshet i pannan. Med några behandlingar med Body Code (över skype) blev några problem mycket bättre och andra helt borta.

(Talen i parentes är svårighetsgraden på en skala från 0 till 10, där 10 är värst.)

Den här klienten var mycket ivrig efter av att få gjort något med sina plågor och tog flera behandlingar. Här är hennes referens efter avslutad behandling, och nedanför finns en förkortad utskrift från hennes behandlingar, som var mycket intressant.

-"Emotion Code & Body Code är två FANTASTISKA metoder som Isilia har hjälpt mig massor med! Hon har lyckats tagit bort skalet runt mitt hjärta, vilket gör att jag kan känna känslor mycket mer intensivt, och nära relationer till andra människor har blivit så mycket lättare. Hon har även plockat bort massor av känslor från när jag var liten, men också känslor som depression som jag ärvt, och då också hjälpt hela min släkt 13 generationer tillbaka att bli av med den fastnade känslan!!
Hon har även hjälpt mig att få balans i olika organ. På en gång efter behandlingen kände jag att jag mådde bättre. Min hypofys var i obalans vilket gjorde att jag fick migrän och ögonmigrän väldigt ofta, som nu är borta.
Isilia har också hjälpt mig att få bort det trauma jag haft sedan min födsel då jag blev dragen ut med sugkopp, som gjort att jag haft väldigt mycket nackbesvär och nervskador i mitt ansikte. Efter behandlingen märkte jag direkt att det var ett mycket friare flöde där. Nacken gjorde inte lika ont och var inte lika spänd. Jag märkte också att musklerna och nerverna i mitt ansikte slappnade av på ett annat sätt.
Jag vill varmt rekommendera dessa 2 metoder av Isilia!
Tack Isilia!"
I.E. 

Behandling nr:1
Flimmer för ögonen både vid öppna ögon och när hon blundade så att det var jobbigt att läsa och att koncentrera sig(10)
Fann en obalans i hypofysen pga obalans i tredje ögat. Den var orsakat av ett trauma från en jordnings-behandling hon fick av en healer, där hon blev fört ned i väldigt tunga jordiska frekvenser som inte alls passade för henne. Jag löste upp traumat och återställde hypofysen. Fixade också en obalans i mjältmeridianen.

Behandling nr:2
Flimmer för ögonen(4-5). Känslolösheten i pannan har länge gjort det svårt med ansiktsmimiken(10). Fann en miasme* nedärvt på faderns sida nedärvt 14 generationer bakåt. Löste också upp ett psykiskt trauma som var orsakat av omgivningarnas reaktion då hon hade kundaliniresning några år innan.

Behandling nr:3
Flimmer för ögonen (2-3)
Pannan känns fortfarande lite död. Löste upp en obalans i pannbenet, från födseln då hon blev  tagen med sugpropp.

Behandling nr:4
Flimmer för ögonen (3).  Rättade till en obalans i spinalnerverna  som blev förstärkt när hon fick aktiv kundalini.
Löste upp mer obalans i ansiktsnerverna, som kom av obalanser i spinalnerverna i nacken. Löste upp en  "inflammationsenergi"  i pannan.

Behandling nr:5
Flimmer för ögonen är värre (5), men trycket/smärtan och obehaget er borta. Ser ut som suddigt myrornas krig, både när hon blundar och med öppna ögon.
Löste upp en sorg som hon plockat upp från sin mor vid 1 års ålder.
Löste upp ett psykiskt trauma** som hon fick (att bli lämnad & bekymmer) Traumat satt i hjärtområdet och kom från en annan tidslinje(tidigare liv)

Behandling nr:6
Gnistrar fortfarande lite runt ögonen når hon skall läsa.
Kroppen är försurad, ta nässelpulver varje dag.
Migrän (5)
Löste upp en känsla av förtvivlan från 6 års ålder pga bråk i familjen. Och löste upp en inflammationsenergi som var en effekt av jordningsbehandlingen. Migränen minskade direkt till (1-2)
Flimret för ögonen försvann nu helt.

Behandling nr:7
Migränen helt borta (0) efter förra behandlingen.
Lite smärtor pannan och nacken. Löste upp en sabotörenergi*** 
Löste också upp ett Fysiskt trauma från 6 års ålder.
Löste upp en känsla av panik från  4 års ålder, på dagis, ett annat barn slog henne.
Löste upp en  inflammations energi i nacken.

Behandling nr:8
Stor skillnad sedan sist, mer klar i huvudet.  Migrän och flimmer för ögonen (0-1).
Löste upp en inflammations energi från jordningsbehandlingen (som var en av de underliggande orsakerna till obalansen i ansiktsnerverna).

Behandling nr:9
Fortfarande ingen migrän(0). Lättare att koncentrera sig.
Smärta och stelhet i nacken: löste upp ett psykisk trauma från en  annan tidslinje, från1600-talet i Frankrike. Nacken blev strax lite bättre.

Jag jobbade också på några andra smågrejer på varje behandling, och löste upp fler känslor som jag inte har tagit med här.

Ordförklaring:
(*en miasme är en nedärvd obalans från en förfader)
(**ett psykiskt trauma är en energi bestående av två känslor man har känt väldigt starkt på samma tid)
(***en sabotörenergi är en negativ energi placerad av en annan person, det är nästan alltid gjort omedvetet av personen)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...