måndag 28 april 2014

Gladere og lettere etter noen få Emotion Code / Heart Wall behandlinger






En kvinne i 40-årene forteller at hun har blitt såret så manga ganger gjennom livet at hun nå har vansker med å lite på folk, og det er umulig for henne å slippe noen inn til seg, derfor føler hun seg ensom og utenfor. 

Når jeg tester henne har hun et tykt skall (Heart wall) runt hjertet sitt, og dermed en stor grad av tyngde og depressjon. De negative følelsene, som hun i de vanskelige periodene i livet la rundt hjertet sitt for å beskytte (skydda) det, løser jeg nå opp en for en. 

Sesjon 1
Jeg løser opp en følelse(känsla) av mislykkethet som satte seg rundt 6 års alder, det var ikke nødvendig å finne mer informasjon om denne hendelsen så jeg bare løste den opp.

Den neste følelsen var hjelpeløshet som hun hadde arvet fra sin mor som igjen hadde arvet det fra sin far osv, .....10 generasjoner bakover. (Jeg løste opp denne stagnerte negative følelsen fra alle sammen på en gang og det kunne merkes en lettelse  i slekten.)

Neste følelse var skrekk. Denne følelsen var fra en annen tidslinje (såkallt tidligere liv).

Så var den en følelse av å ikke ha noen støtte(stöd), den var fra 4-års alderen og hadde med foreldrene hennes å gjøre.

Da hun var 3 år hadde hun følt seg enormt hjelpeløs, jeg løste nå opp følelsen. Det er klientens eget "system" (kropp, underbevissthet og høyere selv) som bestemmer hva jeg skal løse opp først og sist og hvor mye informasjon det er nødvendig å finne frem før(innan) jeg får tillatelse til å løse opp hver følelse.

På slutten av sesjonen sier klienten at hun føler seg litt lettere. Vi har nå løst opp mesteparten av hennes heart wall.

Sesjon 2
Klienten har vært veldig trøtt etter siste behandlingen. Hun kjenner seg nå meget avslappet, spesielt i skuldrene som hun sier føles som de har sunket ned ca 10 cm. Hun har før hatt låsninger i skulderbladene, men det er mye bedre nå.

Jeg fortsetter å løse opp hjerteveggen hennes. Det første jeg finner i dag er en følelse av å behøve beskyttelse. Det var noe som hendte på førskolen(dagis) når hun var 6 år.
  
Så kommer det frem en følelse av svik som hadde med en mann å gjøre, og en sorg.

Neste er følelsen av behov for beskyttelse, igjen. Dette var fra en gang hun ble forferdelig skremt. Deretter nok en sorg, og så en sterk angst. Til slutt en følelse av behov for beskyttelse.

Sesjon 3
Klienten ble først veldig trøtt etter siste behandling, men senere har hun värt veldig opplagt(pigg).
Jeg løste opp en følelse av gråt som hadde satt seg da hun var 4 år.

Nå fant jeg ikke mer rundt hjertet, så jeg fokuserte på skuldrene hennes. Jeg løste opp bekymring fra en annen tidslinje, den hadde vært i kroppen helt fra før fødselen.
I skuldrene satt også en følelse av å ha gjort sitt beste uten at det ble bra nok, fra 16 års alderen, det hadde med skolen å gjøre.

Det viste seg at hun hadde mer følelser rundt hjertet, som nå kom til overflaten. Det var en følese av hjertesorg fra 12 års alder, en hjertesorg til, et svik fra en kjærest som var utro, og enda en følelse av å ha gjort sitt beste uten at det så ut til å bli bra nok, denne fra 5 års alder. Nå var hjertet hennes helt fritt, og hun sa hun kunne kjenne at det ble lettere å puste(andas).

Sesjon 4
Klienten sier hun har følt seg kjempeopplagt siden sist. Imunforsvaret har nå steget fra altfor lavt til godt over middels, og depressjonen som var temmelig bastant er nå minimal når jeg tester. Beskjedene som hjertet sender ut til alle organ i hvert hjerteslag har steget fra under middels til langt over middels.

Jeg løste opp noen følelser til, blant annet fra skuldrene hennes. Det var panikk fra 6-års alder og sårbarhet fra 16-års alder, og verken i skuldrene gikk ned fra 4 til 1 med det samme (på en skala fra 1-10, der 10 er værst)

Til slutt jobbet jeg litt direkte på imunforsvaret hennes, løste opp 2 følelser til,  og det gikk opp nok et par grader.

Klienten var fornøyd og følte seg mer glad og avslappet og hele hun føltes lettere og hadde fått høyere frekvens. 
Deilig for henne, og kjempegøy(jättekul) for meg.




Her kan du lese mer om skallet rundt hjertet / heart wall 
Og her finns mer info om Emotion Code.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...