torsdag 13 mars 2014

Flower of life platta för vitalisering & omstrukturering - kan användas till allt

Klicka för större bild

Jag skaffade mig ett par såna här Energi plattor och har använt dem i ett par år nu, och jag har kommit fram till att de är mycket bra för att omstrukturera och neutralisera allt som man inte kan ha i en  Alladin karaff

Dr. Emoto har bevisat att vatten har en fabelaktig förmåga att hålla på energi / information. Jag vet inte vad du tycker, men jag känner att jag vill ge min kropp den bästa kvalitetens mat och dryck för att hålla mig frisk och vital, och jag tycker det är intressant att se till att allt jag äter och dricker har bra vibration. Allt vi tar in påverkar ju även våra energikroppar. Man vet inte var vattnet har varit innan, om det har varit gifter i det sitter minnet efter gifterna kvar även om vattnet har varit genom fysisk rening i ett vattenreningsverk. Tänk på hur man gör homeopatiska medel, man har ett ämne i vattnet och tunnar ut och tunnar ut tills det inte finns någon molekyler av ämnet kvar i vattnet, då är homeopat -preparatet klart. Det är energin från ämnet, energiavtrycket eller minnet efter ämnet som gör effekten. Ganska coolt.

Men när man sätter ketchupflaskan eller syltburken, eller äpplet eller grötskålen, eller vad som helst annat som man tänker äta, på plattan, då nollas den negativa energin pga vibrationen i flower of life symbolen och formen på plattan. Det du sätter på plattan återfår sin naturliga frekvens. Flower of life symbolen är dessutom gjord i äkta 24 karat guld, och vibrationen på guld har också en renande effekt.

Det låter nästan som magi och det är helt säkert de som inte tror så mycket på det här, men faktum är faktiskt att man kan mäta livsenergi, och mätenheten är Bovis. Känsliga människor känner skillnaden, så de behöver ingen bevis.

Jag har en stora plattor till tallrikarma när vi sitter och äter, men annars använder jag de till mycket annat spännande!

Metall håller också på energi, så jag lägger mina smycken på plattan efter en dags användning, då renas de genom att energi av lägre vibrationer neutraliseras. Jag kommer ihåg en gång jag hade haft ett smycke på mig länge utan att rena det, min HSP-vän tog i det och blev dålig, och jag fick inte använda det mer innan jag hade renat det i saltvatten (det var innan jag hade upptäckt de här plattorna)

Och så lägger jag min mobiltelefon på plattan över natten för att rena bort energi från alla som har ringt och sms'at. Det kan vara tunga energier som jag inte tycker är nödvändigt att ta in.

Den här plattan är gjord av första klass glas och är mycket hållbar, och den finns i två storlekar, den jag har talat om till nu är 22 cm i diameter.

Men det finns en liten på 9 cm i diameter, den har jag med mig i väskan och använder när jag äter borta eller ute. Den är också bra på resor för rening av mina smycken etc, och när jag av och till är så "syndig" att jag tar en kopp cappuccino, då sätter jag den alltid några minuter på min lilla platta innan jag dricker den.


Jag är inte fanatisk, jag har släppt det stadiet för länge sedan, men jag har mina plattor framme och använder de varje dag - för det mesta.  


1 kommentar:

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...