fredag 7 februari 2014

Ge din vän en Heart Healing i Alla hjärtans dag present!

Sprid kärlek på Alla hjärtans dagen (Valentines day) genom att ge en av de mest befriande gåvor som finns: ett gåvekort på borttagning av Heart Wall (skalet runt hjärtat).  Detta är den mest fantastiska gåva du kan ge, för när man blir av med sin Heart Wall kan man ge och ta emot kärlek på ett helt annat sett.
Människor bygger upp ett energimässigt skal som skydd runt sitt hjärta när livet är tufft. Man gör det omedvetet och det är en bra ting då det hindrar hjärtat att skadas. Men när skalet har blivit tjockt efter flera år med negativa känslor och traumatiska händelser har man blivit känslomässigt avtrubbad. Avsikten med att bygga skalet var att slippa känna så mycket smärta. Det funkar, men prisen man får betala är att man inte känner glädje heller, och det blir som en osynlig mur mellan en själv och andra som hindrar en i att ge och ta emot kärlek.
Människor som har fått sin heart wall upplöst rapporterar :
  • jag känner mitt hjärta för första gång
  • jag känner mitt hjärta mycket djupare
  • det är lättare att andas
  • det känns lättare i bröstet
  • jag känner mig inte så ensam och utanför längre

  • jag känner mig på våglängd med andra människor
  • det är lättare att komma i kontakt med andra
  • jag är gladare
  • depressionen min är borta
  • jag känner mig lättare
  • jag känner kärlek för mina barn och min partner
  • min relation till min partner är bättre
  • jag kan släppa andra in
  • andra tar kontakt med mig
  • min kreativitet har gått i taket
  • det är lättare att veta vad jag vill
  • min intuition har blivit starkare
Tror du att du själv eller din partner har en heartwall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...