torsdag 22 augusti 2024

CAMILLA FANN KÄRLEKEN MED hjälp av BELIEF CODE 🩷

(Belief Code är omprogrammering av omvedvetna sabotage program i undermedvetandet)


Camilla hade precis upplevt ett traumatiskt känslomässigt chock, då en man lämnade henne för en annan, och hon klarade inte att hantera känslorna omkring det. Det kändes som alla trauman från tidigare i livet kom till ytan på en gång, så hon blev helt yr och kunde inte gå till jobbet.

När hon kom till mig berättade hon också om trötthet, huvudvärk, svettningar varje natt, ensamhetskänslor, koncentration och minnes svårighet, samt valningar på dagarna. Hon hade hört att sådant kunde vara uppstigningssymptom, men hon misstänkte att det var mer än det.

(Jag tror absolut att vi kan få uppstigningssymptom nu när det händer så mycket i universum med inströmningar och uppdateringar och frekvensstigning. Men jag tror inte vi kan skylla allt på det. De allra flesta av oss har obalanser i vårt system, vare sig pga fysiska gifter, näringsbrister som skapat obalanser i organen, eller känslomässiga trauman eller negativa mentala program i undermedvetandet eller annat. Jag tror att som regel är det en kombination, för när vi har många obalanser har vi sämre tolerans för påfrestningen som de stora frekvenshöjningarna påför vårt system.
Det vi har stoppat i genom livet kommer till ytan och vi blir tvungna att känna på det, hantera det och hela det.)

Jag frågade hennes högre jag och änglar hur vi bäst kunde hjälpa henne, och fick till svar att det var ett övergivenhets sår från barndomen som hade med hennes far att göra. Så vi gjorde en Belief Code session för att radera några negativa program, och ersätta de med bättre program av högfrekvent sanning.

Camilla hade program som: Jag är inte stark nog, Jag vet inte var jag skall ta vägen, mitt liv har ingen mening och är bortkastat, jag förtjänar inte att lyckas, och Jag är inte bra nog. I tillägg fanns laddningar av negativa känslor som övergivenhet, depression och några chock.

Det var också ett mögelproblem i hennes kropp, som hon kunde använda örtmedicin på. Sen var det en slags frånkoppling i hennes mage, där det var avbrott i kommunikationen mellan olika organdelar pga en chock hon hade upplevt. Allt detta löstes upp och helades.

Sen satte vi in några mycket högfrekventa program som: Mitt liv är värdefullt, jag är stark, Jag är värd att vara framgångsrik och lyckas, och: jag är perfekt som jag är. Sessionen tog ca 1 timme, det var mycket hög vibration, och jag kunde känna det flödade mycket bättre i hennes kropp när vi var klara.
Jag var Jätteglad när jag fick ett mail från Camilla!

Hon skrev:
-Tack för sessionen för två veckor sedan!
Jag kände skillnad redan dagen efter, genom
att jag kände mig gladare, piggare, mer energi, lättare att koncentrera mig,
helt otroligt skönt. En fantastisk sak till hände; jag hade veckan innan fått
ett sms av en man som ville träffa mig, men som jag avböjde för att jag var så
ur balans. Fem dagar efter sessionen kände jag mig så energifylld att jag skrev
och frågade om han fortfarande var intresserad av att träffas, och det var han.
Nu är vi båda så kära och jag tror att det är "ment to be". 🩷



Mer info om Belief Code: https://www.isilia.com/






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CAMILLA FANN KÄRLEKEN MED hjälp av BELIEF CODE 🩷

(Belief Code är omprogrammering av omvedvetna sabotage program i undermedvetandet) Camilla hade precis upplevt ett traumatiskt känslomässig...