onsdag 9 april 2014

Min nya webbsida: www.isilia.com

Jag har byggt en helt ny webbsida på www.isilia.com. Jag har finputsat på den i några månader och nu är den alltså klar. Här finns information om mig och om Energihealing-metoderna Emotion Code och Body Code som jag nu jobbar med på heltid. 






Med The Emotion Code kan jag lösa upp känslor som satt sig i kroppen och som stör energiflödet och är underliggande orsak till fysiska sjukdomar och obehag. 





Body Code är en behandlingsform som innehåller Emotion Code, och är mycket helhetlig och omfattande. Här kan man kan lösa upp känslor som satt sig i kroppen, men i tillägg kan man också lösa upp mycket annat som man inte kommer åt med Emotion Code.







När man får löst upp sin hjärtvägg/ Heart Wall kan man återigen ge och ta emot kärlek och känna behagliga känslor.








Jag balanserar dina chakror och löser också upp underliggande orsaker till att de har kommit ur balans.
Det är viktigt att göra något med de underliggande orsakerna, för annars kan obalansen komma tillbaka efter kort tid.










På sidan finner du också översikt över alla mina behandlingar som jag också gör på distans.
Mer info om distansbehandling finns här.









Prova en Emotion Code behandling för bara 150 kroner (för första gångs klienter) 
Du bokar själv din tid i min bokningskalender.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...