onsdag 10 november 2010

TC energy design

För ett år sedan var jag i Norge på en konferans. Där var en kvinna som hade med sig några vackra och speciella karaffer och glas etc. som hon sålde. Nästan alla på konferansen blev jätteintresserade av de här produkterna, och jag följde min intuition och köpte en karaff. Jag valde den som heter Golden Alladin, som har 24 karats guldmönster i botten.
Då jag kom hem ställde jag den i köket och fyllde den med vatten. Då min man kom hem kände han att något var annorlunda, att det var en positiv förändring i energin, och såg sig runt i rummet, och så utbrast han: Å, vilken vacker karaff!
Vi har sedan upptäckt att karafferna inte bara vitaliserar dricksvatten eller annan dryck, men att de sprider harmonisk energi i hela rummet, de skapar faktiskt bättre Feng Shui i ett rum. Vi har också märkt att energiplattan, en annan produkt från TC energy design, är super för att ladda mat eller kristaller, och jag använder den för att rena och vitalisera mina smycken.
Här ser du vad som händer med vattenkristallerna efter att vattnet har varit i karaffen i 3 minuter


Fotona på vattenkristallerna är tagna med samma teknik som Dr Masaru Emoto har utvecklat
Detta är en Golden Alladin karaff:


Bilden under är en kristall från mjölk som har varit i en Golden Alladin i 3 minuter:



Det är logiskt att vatten som har runnit genom långa vattenrör inte har samma mängd liv eller vital-kraft som friskt fjällvatten.
Och det är nästan som ett litet under att man kan få lika levande vatten hemma i huset som i från en livlig fjällbäck.

Mer info om TC energy designs produkter finner du här http://www.tcenergydesign.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isilia och Zarah pratar Hälsa

  Missa inte denna video med mig och min goda vän Zarah Öberg. Vi arbetar på helt olika sätt men vi brinner båda för att hjälpa människor at...